找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Social Action; Gottfried Seebass,Raimo Tuomela Book 1985 D. Reidel Publishing Company 1985 Action.Max Weber.mind

[复制链接]
楼主: osteomalacia
发表于 2025-3-30 09:07:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 16:23:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 19:42:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 00:35:19 | 显示全部楼层
Verbsstrating that verbs should be treated as an independent category distinct from nouns (Sect. 3.2). Then, I turn to the classification of verbs, aiming to highlight the similarities and differences between Mandarin verbs and their English counterparts (Sect. 3.3). Section 3.4 summarizes the chapter.
发表于 2025-3-31 03:45:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 05:53:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 12:50:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 16:48:28 | 显示全部楼层
Beschwerdemanagement als Instrument der Kundenbindungcheiden: Zufriedenheitsmanagement und Beschwerdemanagement. Im Zufriedenheitsmanagement geht es vor allem darum, das Entstehen von Unzufriedenheit zu vermeiden und Kundenbindung über eine Erhöhung des Leistungswertes (z.B. durch exklusive Vorteile als Clubmitglied oder Kundenkarteninhaber) zu erreic
发表于 2025-3-31 18:22:34 | 显示全部楼层
Otto Zinkeice of foreign law is, as it were, the exception and the public policy of the forum is the basis of Private International Law as applied in Soviet courts”. (3) The situation has not changed even after the
发表于 2025-3-31 22:43:23 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-24 23:07
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表