用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Sexualisierte Gewalt; Institutionelle und Karin Böllert,Martin Wazlawik Book 2014 Springer Fachmedien Wiesbaden 2014 Prävention.Pädagogisc

[复制链接]
楼主: vitamin-D
发表于 2025-3-23 12:48:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 13:57:09 | 显示全部楼层
Mechthild Wolfftudies of the capacity of visual working memory all point to the fact that we do not retain much about the world from one fixation to the next. The impression we have of a detailed visual environment comes from our ability to make rapid eye movements and sample the environment at will. What we see a
发表于 2025-3-23 20:05:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 23:10:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 03:46:26 | 显示全部楼层
Christine Bergmannrmation graphics can enhance human cognitive capacities in a wide range of contexts and applications. But not every picture is worth the space it occupies. What qualities make a diagram an effective and efficient conduit of information to the human mind? In this article we argue that the best diagra
发表于 2025-3-24 07:53:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 13:12:05 | 显示全部楼层
Werner Thole classes. In order to foster self-regulated learning and scientific literacy, a resource-based learning approach has been used for enhancing teaching and learning. Conventional lessons are supplemented by phases of project-based work, engaging students in self-regulated coping with everyday question
发表于 2025-3-24 16:02:40 | 显示全部楼层
Sexualisierte Gewalt und die katholische Kirche in Deutschland – Diskurse, Reaktionen und Perspektivmeint ist und welche Differenzierungen und Betrachtungsweisen möglicherweise sinnvoll sind. Zudem werden die Reaktionen der katholischen Kirche in Deutschland skizziert und im Hinblick auf ihre Fundierung überprüft und Perspektiven für die weitere Thematisierung aufgezeigt.
发表于 2025-3-24 22:52:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 00:44:40 | 显示全部楼层
Karin Böllert,Martin Wazlawikions relating to them. In particular account will have to be taken of the distinctions: between reporting and making value judgements; between what may be termed ‘life’ and ‘intellectual’ values; and, within life values, to the distinction between the moral and the non-moral and, up to a point, dist
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-28 14:17
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表