找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Service Excellence als Impulsgeber; Strategien - Managem Matthias H. J. Gouthier (Wissenschaftlicher Assist Book 2007 Gabler Verlag | Sprin

[复制链接]
楼主: CILIA
发表于 2025-4-1 03:18:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-4-1 09:20:30 | 显示全部楼层
istungssektor sind Gründe für permanent wachsende Anforderungen an ein professionelles Dienstleistungsmanagement der Unternehmen. Dabei reicht es häufig nicht mehr aus, lediglich gute Leistungen zu erbringen, sondern Dienstleister müssen nach exzellenten Lösungen streben, damit eine Differenzierung
发表于 2025-4-1 11:08:36 | 显示全部楼层
Mit Dienstleistungsgarantien zur Service Excellenceildung 1-1), verspricht, Unannehmlichkeiten während eines Aufenthaltes sofort zur Zufriedenheit des Gastes abzustellen. Kann ein Dienstleistungsanbieter seinem Versprechen nicht nachkommen, so gewährt dieser dem Kunden eine Entschädigung.
发表于 2025-4-1 18:11:25 | 显示全部楼层
Service in a Complex, Value-Creating Network Society own and in individual ways. There are many more angles to the new logic and to value (see Korkman 2006), but these will not be treated in depth here. We should also note that critical voices have been raised against the service-dominant logic (Achrol/Kotler 2006; Shembri 2006; Stauss 2005).
发表于 2025-4-1 21:47:01 | 显示全部楼层
of a new globalization, looking into its future development trends, and proposing the direction of the reform of global economic governance system on the above basis, and finally providing theoretical references and policy advice for China’s better participation in global economic governance. 978-981-19-0701-2978-981-19-0699-2
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-7 23:14
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表