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Titlebook: Service Excellence als Impulsgeber; Strategien - Managem Matthias H. J. Gouthier (Wissenschaftlicher Assist Book 2007 Gabler Verlag | Sprin

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楼主: CILIA
发表于 2025-3-28 17:43:34 | 显示全部楼层
Competing in the Future: How Can Firms Nurture Service Superioritycentre stage in the strategic management decisions of leading business organizations. Service value, as perceived by the customer, can give any organization a competitive edge in its marketplace; it represents the most sustainable basis of differentiation, driven by customer satisfaction, market share and profitability.
发表于 2025-3-28 20:39:05 | 显示全部楼层
Service Quality Grounded in Customer Experiences, Affect and Relationshipslment of defined performance standards, are met” (Stauss/Mang 1999, p. 331). This approach emphasizes cognitive assessment but does not explicitly pay attention to emotions. Furthermore, it is not clear what is meant by service, nor is the relationship context emphasized.
发表于 2025-3-29 01:15:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 04:58:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 10:15:59 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 12:33:00 | 显示全部楼层
Competing in the Future: How Can Firms Nurture Service Superiorityowever, a focus on customer and service as your competitive advantage will provide the means to sustainable and unequivocal market leadership. Successful organizations, irrespective of nature or size, have one thing in common - the value of their offer and the loyalty of their customers. The challen
发表于 2025-3-29 16:15:27 | 显示全部楼层
Integrierte Kundenorientierung als Treiber der Service Excellenceaßen. Heute gilt die Ausrichtung aller Unternehmensaktivitäten am Absatzmarkt als wesentlicher Erfolgsgarant für die Konkurrenzfähigkeit von Unternehmen. Übertragen auf den Dienstleistungsbereich kann von . gesprochen werden, wenn ein Dienstleister in der Lage ist, eine eng am Markt orientierte Anal
发表于 2025-3-29 21:53:26 | 显示全部楼层
Werteorientierungen von BWL-Hochschullehrern für die Lehre als Dienstleistungrbeiter in vorbildhafter Weise dem Dienstleistungsanspruch gewidmet hat und Kundenorientierung in der Lehre verfolgt. Angesichts dieses positiven Beispiels ist es fast verwunderlich, dass diese Interpretation der Universitätslehre durchaus umstritten ist. Sowohl für Nonprofit-Organisationen im Allge
发表于 2025-3-30 02:13:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 05:22:40 | 显示全部楼层
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