找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Sensuous Learning for Practical Judgment in Professional Practice; Volume 1: Arts-based Elena P. Antonacopoulou,Steven S. Taylor Book 2019

[复制链接]
楼主: 卑贱
发表于 2025-3-25 03:47:27 | 显示全部楼层
Niina Koivunen,Tamar Parushrial unbegrenzten gesellschaftlichen Problemen teilnehmen, aus sich selbst heraus demokratisch sein? Kann Jürgen Habermas‘ Konzeption deliberativer Demokratie helfen, diese Regulierungsform zu verstehen und zu beurteilen? Das sind die zentralen Fragen dieses Beitrags. Wer Habermas selbst folgt, würd
发表于 2025-3-25 07:52:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 15:01:08 | 显示全部楼层
Isabella Sacramento,Frode Heldal,Ricardo Cariello de AlmeidaÖffentlichkeit der Massenmedien zeigt, dass Öffentlichkeit als ein operatives Geschehen und als eine Praxis verstanden werden muss, nicht als starres Beobachtungs- oder Sichtbarkeitsarrangement. Der Beitrag setzt damit den öffentlichen Charakter der Kommunikation in Social Media nicht a priori vorau
发表于 2025-3-25 16:30:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 22:26:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 00:58:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 04:18:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 10:12:14 | 显示全部楼层
Using Body Sounds as a Coaching Tool to Promote Individual Growth in Brazil,r integrate ludic, artistic, and physical perspectives of their life and work, therefore acquiring new responsive and more open perspectives. We argue that body sounds may be a fruitful amendment to traditional coaching, but with the attention to the method being adjusted to differences in open-mindedness.
发表于 2025-3-26 13:01:28 | 显示全部楼层
Using Epic Poems and Creative Drama to Develop Realistic Optimism Among Undergraduate Students in Ge data collected shows that using epic poetry can foster a learning climate of acceptance and enthusiasm and alter pessimistic interpretations and/or enrich optimistic ones. Personal reflections as an educator using this approach conclude the chapter.
发表于 2025-3-26 17:52:13 | 显示全部楼层
,Using “The Staged Cocktail Party” to Improve Leaders’ Social Interaction in the Norwegian Military, human interaction, emotional reactions and leaders’ mentalisation. They also share some valuable lessons learned about the investigated arts-based methodology. Finally, the authors surprise the reader with a statement highly relevant to the military context and beyond.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-8 08:42
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表