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Titlebook: Securing Electronic Business Processes; Highlights of the In Sachar Paulus,Norbert Pohlmann,Helmut Reimer Book 2004 Friedr. Vieweg & Sohn V

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楼主: Spring
发表于 2025-3-28 16:48:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 21:24:33 | 显示全部楼层
A Pan-European eID Card? Recent Standardisation Projectsll..The CEN/ISSS technical committee TC 224 will specify a European Citizen card to harmonise the different identity support of European countries with the most stringent level of security against fraud..The CEN/ISSS eAuthentication workshop output is intended to be a multi-volume multi-part CEN wor
发表于 2025-3-29 00:55:49 | 显示全部楼层
Book 2004 issues considered important by experts in the field; currently, however, the economic aspects of the corresponding solutions are the most important factor in deciding their success. ISSE offers a suitable podium for the discussion of the relationship between these considerations and for the present
发表于 2025-3-29 05:38:11 | 显示全部楼层
mic aspects of the corresponding solutions are the most important factor in deciding their success. ISSE offers a suitable podium for the discussion of the relationship between these considerations and for the present978-3-528-05887-6978-3-322-84982-3
发表于 2025-3-29 10:32:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 12:27:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 18:01:46 | 显示全部楼层
Jeremy Hilton Fertigstellung der Anlage den komplexen Betrieb eines Kraftwerks zu gewährleisten. Darüber hinaus werden produktbegleitende Dienstleistungen als Wettbewerbsfaktor, Differenzierungsmerkmal oder auch als Mittel zur Kostensenkung des Anbieters eingestuft (Engelhardt & Paul 1998, S. 1326).
发表于 2025-3-29 21:53:16 | 显示全部楼层
Fertigstellung der Anlage den komplexen Betrieb eines Kraftwerks zu gewährleisten. Darüber hinaus werden produktbegleitende Dienstleistungen als Wettbewerbsfaktor, Differenzierungsmerkmal oder auch als Mittel zur Kostensenkung des Anbieters eingestuft (Engelhardt & Paul 1998, S. 1326).
发表于 2025-3-30 03:19:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 04:28:24 | 显示全部楼层
Joan Daemen,Vincent Rijmenäßt. Es wird daher im folgenden unterstellt, daß ein Dienstleistungsunternehmen über ein etabliertes Qualitätsmanagementsystem verfügt, das in einzelnen Bereichen im Sinne des Relationship Marketing einer stärkeren Fokussierung kunden- und mitarbeiterbindungsrelevanter Sachverhalte bedarf..
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