找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Science Teacher Education; An International Per Sandra K. Abell Book 20001st edition Springer Science+Business Media B.V. 2000 education.sc

[复制链接]
楼主: 轻舟
发表于 2025-3-28 18:28:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 18:56:21 | 显示全部楼层
Jon E. Pedersen,Ronald J. Bonnstetter,Marilu Rioseco,J. Mauro Briceno-Valero,Hernan Garcia,James O’Cs 2021) wissenschaftlich zu evaluieren und hinsichtlich seiner Praxistauglichkeit zu bewerten. Da zur Messung von informatischen Kompetenzen in der Primarstufe noch kein wissenschaftlich fundiertes Instrument verfügbar ist, wurde ein eigener Test entwickelt, der hier mit der Evaluationsstudie beschr
发表于 2025-3-29 00:23:22 | 显示全部楼层
en (wie etwa die Arbeitsbeziehungen im westdeutschen Maschinenbau; vgl. Hildebrandt 199la), können hochgradig reguliert sein. An die Stelle derartig regulierter Arbeitsbeziehungen treten nun offenere Austausch- und Aushandlungsbeziehungen, stärker individualisierte Gratifikations- und Aufstiegsmögli
发表于 2025-3-29 06:06:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 09:13:16 | 显示全部楼层
International Science Educators’ Perceptions of Scientific Literacye intent to elicit conversational responses. We wrote the narratives presented in the study to preserve the insights shared by participants from their unique perspectives, and to avoid imposing an interpretation drawn from our worldview. Ultimately, the chapter highlights the ways in which scientifi
发表于 2025-3-29 13:52:48 | 显示全部楼层
Book 20001st edition B. Ed. , 14 + 2; B. S. Ed. , 12 + 4; M. A. Ed. , 14 + 3; and M. Ed. one year after B. Ed. or B. S. Ed. Secondly, we think the quality of instruction in teacher preparation programs should be improved. Most teachers in the teacher preparation institutions use the lecture method most of the time. Pro
发表于 2025-3-29 19:09:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 23:17:30 | 显示全部楼层
Contemporary Trends and Issues in Science Educationhttp://image.papertrans.cn/s/image/862467.jpg
发表于 2025-3-30 03:01:47 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/0-306-47222-8education; science; science education; teacher education; teacher learning; teacher preparation
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-8 17:25
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表