找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: School(house) Design and Curriculum in Nineteenth Century America; Historical and Theor Joseph da Silva Book 2018 The Editor(s) (if applica

[复制链接]
楼主: 要求
发表于 2025-3-25 07:24:21 | 显示全部楼层
Conclusion,current schoolhouse spatiality more conducive for pedagogies that, true to the nation’s democratic assertions, help youth to grow and build fulfilling and productive lives as active participants in our society. Ultimately, . contributes to today’s conversations about school reform and responds to a more diverse student body.
发表于 2025-3-25 09:26:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 12:01:23 | 显示全部楼层
From Origin to Modernity: A Brief History of American School Design,ts nineteenth century politics and considering the kind of student its different configurations anticipate. It unpacks this history across four sections in nineteenth century school design. It explores the first known structure used for knowledge transfer in America; the theological school design of
发表于 2025-3-25 18:10:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 22:18:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 03:16:29 | 显示全部楼层
Conclusion, time in schools than any other buildings other than their homes, it is clear that the ways in which schoolhouses are designed and built matter. These constructed spaces affect the ways in which students move, work, learn, and interact. This book offers an opening into the broader project of making
发表于 2025-3-26 07:11:19 | 显示全部楼层
chooling.Locates a new site for academic intervention and maThis book examines the formative relationship between nineteenth century American school architecture and curriculum. While other studies have queried the intersections of school architecture and curriculum, they approach them without consi
发表于 2025-3-26 09:18:47 | 显示全部楼层
chergestellt. Im Zuge des institutionellen Übergangs werden adoleszente Patient*innen im Wechselspiel familialer und institutioneller Dynamiken unterschiedlichen Transformationsanforderungen und -erwartungen ausgesetzt, auch in Bezug auf ihre Rolle als Schüler*in und Patient*in. Vor dem Hintergrund
发表于 2025-3-26 13:14:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 20:46:43 | 显示全部楼层
Joseph da Silvaich der Beitrag den pädagogischen Herausforderungen einerseits bei der Ausgestaltung dieser aus der Sicht der (auf- und abgebenden) Einzelschulen sowie andererseits bei der individuellen Begleitung der Schüler*innen, welche diese Übergänge bewältigen. Dabei wird deutlich, dass insbesondere die norma
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-8 02:09
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表