找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Regionale Marken und Konsumentenverhalten; Konsequenzen für die Anja Geigenmüller Book 2003 Deutscher Universitäts-Verlag/GWV Fachverlage G

[复制链接]
楼主: Stenosis
发表于 2025-3-25 07:00:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 10:38:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 15:13:54 | 显示全部楼层
Book 2003 dargestellt, welche strategische Rolle regionale Marken für internationale Markenunternehmen im Rahmen von Mehrmarkenstrategien spielen können und welche Konsequenzen damit verbunden sind. Die Erkenntnisse sind nicht nur für den deutsch-deutschen Markt, sondern auch für das Marketing im Rahmen der EU-Osterweiterung relevant..
发表于 2025-3-25 17:45:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 20:39:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 02:20:03 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-322-81567-5Bundesländer; Integratives Marketing; Internationales Marketing; Kaufverhalten; Kommunikation; Konsumente
发表于 2025-3-26 07:30:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 10:58:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 13:54:32 | 显示全部楼层
growth, well-being and optimal functioning in daily life. Since its inception in the 1970s, great effort has been devoted to understand its phenomenological characteristics, antecedents and consequences, as well as its biological, cultural and psychological aspects. This chapter will provide an over
发表于 2025-3-26 19:12:30 | 显示全部楼层
Anja Geigenmüllernities, arts, finance or the media. But STEM competencies are increasingly in demand in modern societies. A Danish project, Future Learning Lab (FUF), conducted by two Danish ministries in concert with the Katafonden foundation and the Nynaturfag.dk project, aims to find ways to close this .. The go
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-23 02:01
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表