找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Reflective Practice of Counseling and Psychotherapy in a Diverse Society; Jason D. Brown Book 2019 The Editor(s) (if applicable) and The A

[复制链接]
楼主: 无法生存
发表于 2025-3-26 22:25:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 01:20:48 | 显示全部楼层
Caring and Coping,viduals’ cognitive, emotional, physiological, and interpersonal processes. Burnout concerns the perceptions of stress held by the individual. While challenges are inevitable, there is also the potential for personal growth in the forms of compassion satisfaction, vicarious resilience, and thriving.
发表于 2025-3-27 07:05:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 11:15:04 | 显示全部楼层
Book 2019igned for therapists in training as well as more experienced practitioners. The book addresses important topics such as power and privilege in relation to class and race, gender and sex, (dis)ability and age. Readers are encouraged to respond to questions about their values and beliefs, worldviews a
发表于 2025-3-27 15:43:53 | 显示全部楼层
Reflective Practice of Counseling and Psychotherapy in a Diverse Society
发表于 2025-3-27 18:09:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 22:29:51 | 显示全部楼层
pirisch geprüft. Um einen Moderatoreffekt des Geschlechts der befragten Schülerinnen und Schüler zu untersuchen, schließen sich multiple Gruppenvergleiche an (Kapitel 7.5). Die hier vorgestellten statistischen Verfahren und Analysen wurden mit den Statistikprogrammen IBM SPSS 23 und Mplus 7.3 (Muthé
发表于 2025-3-28 03:00:28 | 显示全部楼层
Jason D. Brownpirisch geprüft. Um einen Moderatoreffekt des Geschlechts der befragten Schülerinnen und Schüler zu untersuchen, schließen sich multiple Gruppenvergleiche an (Kapitel 7.5). Die hier vorgestellten statistischen Verfahren und Analysen wurden mit den Statistikprogrammen IBM SPSS 23 und Mplus 7.3 (Muthé
发表于 2025-3-28 07:28:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 14:00:14 | 显示全部楼层
Jason D. Browndäquat umgesetzt werden? Helmke (2015) subsumiert als eine Form der Lernunterstützung „lernförderliches Feedback1“ in seinen zehn Merkmalen guten Unterrichts unter dem Qualitätsmerkmal „Aktivierung“. Dabei stützt er seine Ausführungen auf Ergebnisse einer Meta-Analyse von Hattie (2013), die günstige
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-5 07:06
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表