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Titlebook: Reassessing the Relationship between Marketing and Public Relations; New Perspectives fro Lisa Dühring Book 2017 Springer Fachmedien Wiesba

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发表于 2025-3-21 18:08:23 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Reassessing the Relationship between Marketing and Public Relations
副标题New Perspectives fro
编辑Lisa Dühring
视频video
概述Study about the relationship between public relations and marketing research.Includes supplementary material: .Includes supplementary material:
图书封面Titlebook: Reassessing the Relationship between Marketing and Public Relations; New Perspectives fro Lisa Dühring Book 2017 Springer Fachmedien Wiesba
描述Lisa Dühring reconstructs the relationship between public relations and marketing research on a metatheoretical level. She presents a concise systematization of the theoretical discourse in both disciplines since the beginning of the twentieth century by differentiating key phases of development and evaluating current research approaches. This study argues for a stronger connection of both disciplines and a better profiling within the mother disciplines of communication and business studies by fostering critical and interpretative approaches. This book is strongly recommended to everybody interested in the history and epistemology of marketing and public relations theory and the relationship between both fields.
出版日期Book 2017
关键词Marketing; Public Relations; PR History; Geschichte-PR; PR-Theorie; Theory of PR; Marketing-Geschichte; His
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-658-18034-8
isbn_softcover978-3-658-18033-1
isbn_ebook978-3-658-18034-8
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017
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书目名称Reassessing the Relationship between Marketing and Public Relations影响因子(影响力)




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发表于 2025-3-21 23:49:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:18:39 | 显示全部楼层
Reassessing the Relationship between Marketing and Public RelationsNew Perspectives fro
发表于 2025-3-22 05:42:33 | 显示全部楼层
Reassessing the Relationship between Marketing and Public Relations978-3-658-18034-8
发表于 2025-3-22 11:49:28 | 显示全部楼层
eweils eine optimale Beloh-nungsfunktion ermittelt werden kann und welche Gestalt sie aufweist. Dabei gibt eine Belohnungsfunktion an, von welcher bzw. von welchen Bemessungsgrundlagen die Belohnung abhängt und welcher funktionale Zusammenhang zwischen Bemessungsgrundlage und Belohnung besteht.
发表于 2025-3-22 13:41:24 | 显示全部楼层
Lisa Dühringukte gewährleisten will, muss sich mehr denn je auf die wahren Kundenbedürfnisse konzentrieren und zudem die Effiekeln sind. Das Management, das die Verantwortung für die strategischen Ziele und somit den Markterfolg eines Unternehmens trägt, ist selbstverständlich auch für die Realisierung einer ma
发表于 2025-3-22 20:36:00 | 显示全部楼层
Lisa Dühringukte gewährleisten will, muss sich mehr denn je auf die wahren Kundenbedürfnisse konzentrieren und zudem die Effiekeln sind. Das Management, das die Verantwortung für die strategischen Ziele und somit den Markterfolg eines Unternehmens trägt, ist selbstverständlich auch für die Realisierung einer ma
发表于 2025-3-23 00:17:55 | 显示全部楼层
ber erfolgversprechende Taktiken zur Neukundengewinnung. Zahlreiche Beispiele, Handlungsempfehlungen sowie hilfreiche Musterformulare und Checklisten runden dieses Werk ab..Anforderungen und Alltag eines Immobilienmaklers.Bevor es um konkrete Erfolgsstrategien geht, gibt Ihnen der Autor in diesem Bu
发表于 2025-3-23 03:02:27 | 显示全部楼层
Introduction,duced a constant stream of publications from both sides. Due to the inevitable conflicts of interests, the story told about the relationship between marketing and PR remains a story of trench wars and encroachment; of failed attempts of collaboration; of negative attitudes, disregard, and disrespect
发表于 2025-3-23 05:33:17 | 显示全部楼层
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