找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Reassessing the Relationship between Marketing and Public Relations; New Perspectives fro Lisa Dühring Book 2017 Springer Fachmedien Wiesba

[复制链接]
楼主: ALOOF
发表于 2025-3-25 06:57:49 | 显示全部楼层
Lisa Dühringreiterfunktion für viele andere Branchen. Doch das . lahmt: Die Automobilindustrie befindet sich in einer tiefgreifenden Umbruchphase.. Nach Henry Fords erster Fließbandproduktion und Toyotas . (schlanke Produktion) sprechen Insider von der dritten Revolution in der internationalen Automobilindustri
发表于 2025-3-25 08:59:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 13:04:47 | 显示全部楼层
se und Abschluss – mit diesem Buch vermittelt der Autor Immobilienmaklern die wichtigsten Erfolgsstrategien der Branche. .Lesen Sie in diesem Ratgeber kompakt und verständlich, was Sie bei der erfolgreichen Vermarktung von Immobilien beachten müssen. Hier finden Sie praxisnah und direkt anwendbar al
发表于 2025-3-25 19:01:35 | 显示全部楼层
978-3-658-18033-1Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH 2017
发表于 2025-3-25 23:56:38 | 显示全部楼层
http://image.papertrans.cn/r/image/822523.jpg
发表于 2025-3-26 01:52:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 07:47:31 | 显示全部楼层
The Philosophy of the Social Sciences,As outlined in the introduction, this study uses an explicit philosophical framework in form of the overall development of the philosophy of science. It is argued that the evolution of the marketing and the PR discipline happened against the backdrop of broader trends within society in general and within the philosophy of science in particular.
发表于 2025-3-26 10:14:08 | 显示全部楼层
Discussion, reflection and conclusions,At first glance, the evolution of marketing and PR thought shows many similarities (see fig. 2). In both fields, the disciplinary development can be divided into four eras. Their evolution proceeded astonishingly parallel although PR lagged behind by circa 20 years.
发表于 2025-3-26 16:36:33 | 显示全部楼层
Lisa DühringStudy about the relationship between public relations and marketing research.Includes supplementary material: .Includes supplementary material:
发表于 2025-3-26 19:29:21 | 显示全部楼层
Introduction,duced a constant stream of publications from both sides. Due to the inevitable conflicts of interests, the story told about the relationship between marketing and PR remains a story of trench wars and encroachment; of failed attempts of collaboration; of negative attitudes, disregard, and disrespect.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-23 02:01
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表