找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Reasoning in Physics; The Part of Common S Laurence Viennot Book 2001 Springer Science+Business Media B.V. 2001 Trainer.dynamics.electrodyn

[复制链接]
查看: 8126|回复: 35
发表于 2025-3-21 16:13:10 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Reasoning in Physics
副标题The Part of Common S
编辑Laurence Viennot
视频video
图书封面Titlebook: Reasoning in Physics; The Part of Common S Laurence Viennot Book 2001 Springer Science+Business Media B.V. 2001 Trainer.dynamics.electrodyn
描述For a meaningful understanding of physics, it is necessary torealise that this corpus of knowledge operates in a register differentfrom natural thought. This book aims at situating the main trends ofcommon reasoning in physics with respect to some essential aspects ofaccepted theory. It analyses a great many research results based onstudies of pupils and students at various academic levels, involving arange of physical situations. It shows the impressive generality ofthe trends of common thought, as well as their resistance to teaching.The book‘s main focus is to underline to what extent natural thoughtis organised. As a result of this mapping out of trends of reasoning,some suggestions for teaching are presented; these have alreadyinfluenced recent curricula in France. .This book is intended for teachers and teacher trainers principally,but students can also benefit from it to improve their understandingof physics and of their own ways of reasoning.
出版日期Book 2001
关键词Trainer; dynamics; electrodynamics; fields; physics
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/0-306-47636-3
isbn_softcover978-1-4020-0274-8
isbn_ebook978-0-306-47636-5
copyrightSpringer Science+Business Media B.V. 2001
The information of publication is updating

书目名称Reasoning in Physics影响因子(影响力)




书目名称Reasoning in Physics影响因子(影响力)学科排名




书目名称Reasoning in Physics网络公开度




书目名称Reasoning in Physics网络公开度学科排名




书目名称Reasoning in Physics被引频次




书目名称Reasoning in Physics被引频次学科排名




书目名称Reasoning in Physics年度引用




书目名称Reasoning in Physics年度引用学科排名




书目名称Reasoning in Physics读者反馈




书目名称Reasoning in Physics读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 22:12:54 | 显示全部楼层
Changing frames of reference at eleven be seen as an opportunity to oppose a formalism which, though simple, can apply to many situations, to the sometimes contradictory intuitive aspects that stand in its way. Mastering the different situations in table 1 is in itself a major conceptual breakthrough. The point is to introduce the idea
发表于 2025-3-22 04:11:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 05:40:23 | 显示全部楼层
Im Ergebnis ist klar, dass Unternehmen die Zukunft nur mit gesunden, motivierten und flexiblen Mitarbeitern erfolgreich bewältigen können und sie sich daher viel stärker auch um die Gesundheit ihrer Beschäftigten kümmern müssen, nicht zuletzt, um im Wettbewerb um gute Nachwuchskräfte nicht” der Konk
发表于 2025-3-22 10:30:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 15:47:42 | 显示全部楼层
Im Ergebnis ist klar, dass Unternehmen die Zukunft nur mit gesunden, motivierten und flexiblen Mitarbeitern erfolgreich bewältigen können und sie sich daher viel stärker auch um die Gesundheit ihrer Beschäftigten kümmern müssen, nicht zuletzt, um im Wettbewerb um gute Nachwuchskräfte nicht” der Konk
发表于 2025-3-22 19:42:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:41:49 | 显示全部楼层
as Internet ist DER Wachstumstreiber der Wirtschaft schlechthin. Untersuchungen der Boston Consulting Group zeigen, dass Unternehmen, die das Internet stark nutzen, um ein Vielfaches schneller wachsen als Firmen, die das Internet nicht oder nur wenig nutzen. Und für jede Stelle, die der digitalenWir
发表于 2025-3-23 03:06:36 | 显示全部楼层
k Nitschke, Head of Brand Consulting vonMetadesign, es formuliert, „entkoppelt sich dieMarke heute immer mehr von ihrem eigentlichen Angebot und wird zur Plattform für Themen, Interaktionen, Services, Entertainment und Kommunikation“ (Nitschke 2011). Und das nicht nur für traditionelle Käuferzielgru
发表于 2025-3-23 08:45:08 | 显示全部楼层
as Internet ist DER Wachstumstreiber der Wirtschaft schlechthin. Untersuchungen der Boston Consulting Group zeigen, dass Unternehmen, die das Internet stark nutzen, um ein Vielfaches schneller wachsen als Firmen, die das Internet nicht oder nur wenig nutzen. Und für jede Stelle, die der digitalenWir
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-1 12:34
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表