找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Qualitätsmanagement für Dienstleistungen; Grundlagen, Konzepte Manfred Bruhn Book 20066th edition Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2006 Co

[复制链接]
楼主: 可乐
发表于 2025-3-23 10:38:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 14:40:13 | 显示全部楼层
ion, early childhood studies, and curriculum studies in general. It traces the history and development of his ideas. The reader is taken through his journey as a young educator in rural Saskatchewan, Canada to 978-94-6300-980-5
发表于 2025-3-23 19:33:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 23:51:11 | 显示全部楼层
ow exhibit sounds are transmitted. A physician explains how the history of drawing has been a critical tool to medical education and doctor-patient communications. Each chapter contains samples, insights, and w978-94-6300-875-4
发表于 2025-3-24 03:09:22 | 显示全部楼层
Book 20066th editionr Kundenerwartungen oder die Festlegung von Qualitätsstrategien. Darüber hinaus wurden die bereits zahlreichen vorhandenen Beispiele durch weitere ergänzt und in der neuen Auflage zum besseren Nachvollziehen graphisch hervorgehoben.
发表于 2025-3-24 07:13:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 12:37:01 | 显示全部楼层
Grundlagen des Qualitätsmanagements für Dienstleistungen
发表于 2025-3-24 16:01:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 19:13:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 00:18:33 | 显示全部楼层
Operative Gestaltung des Qualitätsmanagements für Dienstleistungen
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-3 08:43
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表