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Titlebook: Qualitätsmanagement für Dienstleistungen; Grundlagen, Konzepte Manfred Bruhn Book 20013rd edition Springer-Verlag Berlin Heidelberg 2001 Co

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楼主: OAK
发表于 2025-3-27 00:43:19 | 显示全部楼层
Manfred Bruhnunctional Verification. is organized into 4 parts. The first part contains 3 chapters designed appeal to newcomers and experienced people to the field. There is a survey of various verification methodologies and a discussion of them. ..The second part with 3 chapters is targeted towards people in ma
发表于 2025-3-27 01:34:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 05:27:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 09:57:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 15:39:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 19:59:18 | 显示全部楼层
the book. By establishing a connection between the IAD and acknowledged regulation theories, it identifies the institutional elements relevant to address the research question. By making use of Ostrom’s conceptualization of the ., it models the governance of food safety as a configuration of institu
发表于 2025-3-27 22:02:10 | 显示全部楼层
http://image.papertrans.cn/q/image/780522.jpg
发表于 2025-3-28 04:51:39 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-662-12857-2Controlling; Dienstleistungen; Dienstleistungsqualität; Management; Organisation; Planung; Qualitätsmanage
发表于 2025-3-28 06:53:35 | 显示全部楼层
,Planung des Qualitätsmanagements für Dienstleistungen,Die steigenden Qualitätsforderungen der verschiedenen Anspruchsgruppen von Dienstleistungsunternehmen haben nicht nur neue Methoden zur Messung der Dienstleistungsqualität hervorgebracht, sondern vor allem die Sichtweise der Unternehmen in Richtung einer stärkeren . verändert (Kamiske/Brauer 1993, S. 9).
发表于 2025-3-28 14:30:44 | 显示全部楼层
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