找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Qualitative Forschung mit Kindern; Herausforderungen, M Florian Hartnack Book 2019 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, ein Teil von Springe

[复制链接]
楼主: Capricious
发表于 2025-3-23 11:13:35 | 显示全部楼层
Peter Kuhnl, Lord Burghley, as a serious reader of .. Judson implies that had Burghley undertaken a close examination of Spenser’s poem, he would have inevitably appreciated the ‘deeper sence’ (FQ 727) of its moral allegory, and so would have been persuaded to support the work and its author’s ambitions for s
发表于 2025-3-23 15:21:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 18:58:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 01:30:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 05:38:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 09:42:45 | 显示全部楼层
Florian Hartnacktems and eLearning technologies are two areas which, though different, in fact share many concerns. The design of CAD and eLearning systems already touches on a number of parallels, such as system interoperability, user interfaces, standardisation, XML-based formats, reusability aspects, etc. Furthe
发表于 2025-3-24 14:31:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 16:41:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 19:54:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 01:40:57 | 显示全部楼层
Methoden der qualitativen Kindheitsforschung prononcierte Konzeption des „produktiv realitätsverarbeitenden Subjektes“ und die fast zeitgleiche Rede von „Children as producers of their own development“ (Lerner, 1982) für die Entwicklungspsychologie markieren den Wandel. Selbstredend ist die Auffassung von Kindern als Akteure älter.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-3 09:50
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表