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Titlebook: Political Marketing and Management in Ghana; A New Architecture Kobby Mensah Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), und

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发表于 2025-3-21 17:06:23 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Political Marketing and Management in Ghana
副标题A New Architecture
编辑Kobby Mensah
视频video
概述Offers total understanding of the new forms of political engagement in Ghana and the factors influencing its emergence.Illuminates the distinction between the technology-dominant form of political eng
丛书名称Palgrave Studies in Political Marketing and Management
图书封面Titlebook: Political Marketing and Management in Ghana; A New Architecture Kobby Mensah Book 2017 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), und
描述.This book focuses on the emergence of new frames of political engagement underpinned by concepts in marketing, management, and organisation. It goes beyond political electioneering and campaigning and considers business theories such as market research, segmentation, social media, brand architecture, and human resources. With contributions from a range of skilled experts, .Political Marketing and Management in Ghana. emphasises and provides insights on the symbols-oriented approach of political campaigning in Africa, and distinguishes this from the technology-driven process of the west. Offering a total understanding of African politics and its supply and demand interactivity between key actors, this book is of great use to academics interested in political science, communications, marketing, and business and management..
出版日期Book 2017
关键词branding; reputation; finance sourcing; cabinet administration; electoral politics; symbol approach
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-57373-1
isbn_softcover978-3-319-86146-3
isbn_ebook978-3-319-57373-1Series ISSN 2946-2614 Series E-ISSN 2946-2622
issn_series 2946-2614
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s), under exclusive license to Springer Nature Switzerl
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发表于 2025-3-21 22:02:25 | 显示全部楼层
Kobby Mensahbleme; (b) Auswahl geeigneter Ausgangsprobleme, von denen aus Transfer geschehen kann; (c) Durchführung eines Übertragungsprozesses von Ausgangsproblemen zum Zielproblem bezüglich verschiedener Komponenten der Probleme; (d) Generieren von Lösungen durch die Übertragung.”
发表于 2025-3-22 00:27:06 | 显示全部楼层
James B. AbugreInteraktion mit den Ergebnissen der empirischen Kognitionsforschung zu verbinden und sollen im Folgenden als .-Ansätze bezeichnet werden.. Das Konzept dieser Ansätze kann daher als eine Kombination kognitionstheoretischer und konstruktivistischer Ansätze angesehen werden, wobei die grundsätzliche er
发表于 2025-3-22 08:35:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:57:11 | 显示全部楼层
Bedman Narteh,Kobby Mensah,Joyce Nyanzubleme; (b) Auswahl geeigneter Ausgangsprobleme, von denen aus Transfer geschehen kann; (c) Durchführung eines Übertragungsprozesses von Ausgangsproblemen zum Zielproblem bezüglich verschiedener Komponenten der Probleme; (d) Generieren von Lösungen durch die Übertragung.”
发表于 2025-3-22 16:06:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 19:47:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 22:29:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:01:44 | 显示全部楼层
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