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Titlebook: Order in the Amorphous “State” of Polymers; Steven E. Keinath,Robert L. Miller,James K. Rieke Book 1987 Springer Science+Business Media Ne

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楼主: MOTE
发表于 2025-4-1 03:45:58 | 显示全部楼层
Molecular Origins of Deformation Behavior and Physical Aging in Polycarbonate Copolymerschanical spectrometry (DMS), solid state variable temperature NMR (VTNMR), and Fourier transform infrared (FTIR) measurements. Changes in yield associated with physical aging were included in the study. The VTNMR measurements were performed using deuterium-tagged PC samples in the glassy state. As a
发表于 2025-4-1 09:05:58 | 显示全部楼层
An Analysis of Secondary Relaxations in Bisphenol-A Polysulfoneency. These measurements suggest the presence of a low temperature (gamma) transition in the range of 163–197 K (corrected to a frequency of 11 Hz). Baccaredda et al.. have associated this relaxation with rotational motion of water molecules bound to polar groups along the chain backbone thereby off
发表于 2025-4-1 12:50:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-4-1 14:31:28 | 显示全部楼层
Rheological Studies of Amorphous Polystyrene Above ,,n a position to use rheological studies as a method of elucidating internal structure and internal structural distortion mechanisms. This paper will use this approach to determine the characteristics of transitions above the glass transition temperature, .., in amorphous polymers with the objective
发表于 2025-4-1 18:31:00 | 显示全部楼层
er nordfriesischen Küste aufgewachsen ist. Er hat sein Leben am äußersten nördlichen Rand des damaligen Deutschen Reiches verbracht: im heimatlichen Husum, das er auch noch in den späteren Lebensphasen immer wieder für längere Zeit aufsuchte; in der Provinzhauptstadt Kiel, seiner lebenslangen Univer
发表于 2025-4-2 02:00:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-4-2 06:13:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-4-2 07:33:38 | 显示全部楼层
J. H. Wendorffsst sich Werbung theoretisch verankern und fassen? In diesem Kapitel wird versucht, eine solche theoretische Verankerung der Werbung zu formulieren. Diese soll den beiden Schwerpunkten folgen, die dieses Buch bestimmen: dem Akteursbezug sowie der Systematisierung anhand der I/P-Matrix. Und sie soll
发表于 2025-4-2 13:16:12 | 显示全部楼层
W. B. Yelon,B. Hammouda,A. Yelon,G. Leclercsst sich Werbung theoretisch verankern und fassen? In diesem Kapitel wird versucht, eine solche theoretische Verankerung der Werbung zu formulieren. Diese soll den beiden Schwerpunkten folgen, die dieses Buch bestimmen: dem Akteursbezug sowie der Systematisierung anhand der I/P-Matrix. Und sie soll
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