找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Ontogeny; P. P. G. Bateson,Peter H. Klopfer Book 1982 Springer Science+Business Media New York 1982 behavior.development.evolution.genetic

[复制链接]
楼主: BID
发表于 2025-3-25 04:22:12 | 显示全部楼层
James F. Zolman einem Hundertstel der Blattoberfläche ist. Hieraus ergab sich, daß der Eintritt der Kohlensäure in diese Öffnungen mit fünfzigmal größerer Geschwindigkeit erfolgt, als in eine frei aufgestellte absorbierende Fläche von Alkali. Setzt man also voraus, die Spaltöffnungen eines Blattes würden mit einer
发表于 2025-3-25 11:02:12 | 显示全部楼层
Alan C. Kamil,Sonja I. Yoergd, bleibt der Magnesiumkomplex bei tiefgreifender Zersetzung des Moleküls durch Alkalien unversehrt; dabei werden zunächst die Estergruppen des Chlorophylls verseift, und es gelingt weiterhin, eine Carboxylgruppe nach der anderen abzuspalten. Daher ist die magnesiumhaltige Gruppe in der Stammsubstan
发表于 2025-3-25 15:18:44 | 显示全部楼层
Book 1982he dynamic tensions actually present in developing systems may be particularly prone to polarize debate about what is actually happening. This point is elegantly explored by Oyama in her essay on her concept of maturation.
发表于 2025-3-25 17:57:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 20:19:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 03:10:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 06:43:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 12:31:01 | 显示全部楼层
Motivation: A New Perspective on Some Old Ideas,ncentive objects (e.g., an item of food). This model is applied to interpreting experimental evidence on hunger, thirst, sex, temperature control, exploration, aggression, fear, pain, and sleep, It is argued that our understanding of cognitive maps needs to be integrated into our theories of motivat
发表于 2025-3-26 14:58:03 | 显示全部楼层
Problems in Animal Perception and Learning and their Implications for Models of Imprinting, stimulus input. This “neuronal model” or “internal representation” view raises two problems, both of them general ones for understanding the organization of animal behavior. The first is the role of recognition in behavior; a number of neurophysiological, ethological and psychological theories, in
发表于 2025-3-26 19:19:30 | 显示全部楼层
Ontogeny of Learning,ing, and consider a few of the reasons for the current paradigm crisis in the experimental analysis of learning. I then review the correspondence among comparative and ontogenetic research strategies in the psychological analysis of learning, and recent conceptual changes in traditional two-factor l
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-29 04:06
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表