找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Online Teaching and Learning in the COVID-19 Era; Perspectives on Equi Felix Maringe,Otilia Chiramba Book 2023 The Editor(s) (if applicable

[复制链接]
楼主: 夹子
发表于 2025-3-26 22:43:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 04:05:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 06:55:48 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 13:26:43 | 显示全部楼层
Felix Maringe,Otilia Chirambaer Verhältnisse durch das Herstellen und Gestalten neuer Beziehungsformen verlangt nach Stöcker außerdem die Umorganisation von Subjektstrukturen. Indem Frauen beginnen, sich selbst zu beschreiben, können sie sich jenseits von Geschlechtsstereotypen entfalten. Stöcker, die in Frauen die neue, wenn a
发表于 2025-3-27 14:26:12 | 显示全部楼层
chtet wird, ergibt sich aus der Betrachtung des Zusammenhangs von Kultur und sozialen Strukturen. Solange wir es mit struktureller Herrschaft zu tun haben, weist auch Kultur die Merkmale der darin fundierten hierarchischen Geschlechterpolarisierung auf, die sich sogar im Selbstverständnis von Frauen
发表于 2025-3-27 19:32:46 | 显示全部楼层
Rethinking Hybrid Teaching in the South African Higher Education System: Promoting Equity and Epistlity and future of higher education in a post-COVID-19 world. In situations where prioritising continuity takes precedence over quality, institutions often fail to adequately address the diverse challenges faced by students from low socioeconomic backgrounds. The authors further argue that the pande
发表于 2025-3-27 23:39:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 02:47:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 10:19:27 | 显示全部楼层
Digital Revolution in Higher Education in the Covid-19 and Post Covid-19 Era,pective lens, this chapter explores the impact of the digital revolution in higher education, highlights the social determinants of inequalities in higher education and the imbalances in digital resources as well as provide insights into the intersection of digital technologies with education and cl
发表于 2025-3-28 13:53:15 | 显示全部楼层
,An Analysis of COVID-19 Related Factors that Affect the Girl Child’s Access and Participation in Ednline learning. The girls more than their male counterparts encountered more challenges. Cultural practices and social status of girls rendered them vulnerable and limited opportunities regarding what they may do during the times of disasters that come through the air and other sources. The COVID-19
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-13 09:48
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表