找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Onderwijs in wetenschap.; Lesbrieven voor para R. W. J. G. Ostelo,A. P. Verhagen,H. C. W. Vet Textbook 2006Latest edition Bohn Stafleu van

[复制链接]
楼主: antibody
发表于 2025-3-26 22:07:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 03:50:37 | 显示全部楼层
Informed consent bij medisch-wetenschappelijk onderzoek: mythe of werkelijkheid? moeten volledig geïnformeerd worden over het doel en de opzet van het onderzoek, over wat er van hen wordt verwacht en over de voor-en nadelen van deelname. In dit hoofdstuk wordt beschreven hoe dat in zijn werk gaat en welke factoren van invloed zijn op de beslissing om al dan niet deel te nemen a
发表于 2025-3-27 05:44:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 11:06:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 16:11:11 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 18:30:04 | 显示全部楼层
Meten van activiteitenniveau bij patiënten met lage-rugklachten: functionele statuse richtlijnen voor behandelingen stellen een actieve aanpak voor om beperkingen op lange termijn te voorkomen of te verminderen. Aan beperkingen in het uitvoeren van dagelijkse fysieke activiteiten wordt gerefereerd met de term ‘functionele status’. Het vaststellen van de mate van beperkingen is een
发表于 2025-3-27 22:13:15 | 显示全部楼层
Beschrijvende statistiekek en daarvoor moeten gegevens worden verzameld. We kunnen er echter niet zomaar van uitgaan dat de gegevens die wij verzameld hebben bij een groep willekeurige patiënten (onze steek-proef) ook daadwerkelijk gelden voor de gehele populatie van patiënten. Onze resultaten zijn dan ook in zekere mate o
发表于 2025-3-28 03:52:56 | 显示全部楼层
Toetsende statistiek in hoeverre hypothesen juist of onjuist zijn. Hypothesen kunnen geformuleerd worden op basis van de dagelijkse praktijkvoering van paramedici. Een therapeut kan bijvoorbeeld het idee krijgen dat een bepaalde behandeling tegen rugpijn, zoals oefentherapie, effectiever is dan massagetherapie, of dat
发表于 2025-3-28 07:31:55 | 显示全部楼层
Interpretatie van resultaten uit wetenschappelijk onderzoekn beoordelen. Zij willen immers weten of een bepaalde behandeling inderdaad, klinisch relevant, beter is dan een andere behandeling. Om de klinische relevantie te kunnen beoordelen moet bekend zijn hoeveel de ene behandeling beter is dan de andere.
发表于 2025-3-28 13:51:51 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-7 13:13
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表