找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Omnichannel im Einzelhandel; Grundlagen, Strategi Mark Harwardt,Ralf Haberich Book 2024 Der/die Herausgeber bzw. der/die Autor(en), exklusi

[复制链接]
楼主: quick-relievers
发表于 2025-3-25 03:23:16 | 显示全部楼层
Mark Harwardt,Ralf Haberichortance for resource allocation amongst competing political and administrative entities and is the key parameter upon which the entire adjudication process relies. However, this underlying importance is not appreciated by the planning and economic communities in general, and accordingly, the field i
发表于 2025-3-25 11:12:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 14:48:00 | 显示全部楼层
Mark Harwardt,Ralf Haberichtraction in India is as much related to the variability in the transmission and storage properties of different aquifers as it is about the diversity in the social context of people who use groundwater resources. Community-based norms on managing groundwater resources have been one of the emergent a
发表于 2025-3-25 17:46:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 21:14:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 01:15:31 | 显示全部楼层
http://image.papertrans.cn/o/image/700928.jpg
发表于 2025-3-26 06:43:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 08:43:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 12:55:22 | 显示全部楼层
Einleitung,grundlegend verändert. Das Aufkommen digitaler Absatz- und Kommunikationskanäle markiert einen bedeutsamen Wendepunkt in der Geschichte des Einzelhandels. Dieses Buch widmet sich daher dem Thema Omnichannel und beleuchtet die zunehmende Bedeutung und Relevanz dieses Konzepts in einer digitalisierten Einzelhandelswelt.
发表于 2025-3-26 17:38:31 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-26 11:01
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表