找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Nutrition and Immunology; David M. Klurfeld Book 1993 Springer Science+Business Media New York 1993 Carotenoids.Malnutrition.Nutrition.Vit

[复制链接]
楼主: Pierce
发表于 2025-3-28 18:03:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 19:36:43 | 显示全部楼层
Solo Kuvibidila,Lolie Yu,David Ode,Raj P. Warrierrfahrungen aus realen Projekten der Start-up Inkubation. Hier wird anschaulich, wie sich erfolgreiche Entrepreneure durch die Wissensinstitutionen bewegen (sollten), damit Transferinnovation gelingen kann.
发表于 2025-3-29 02:08:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 06:50:47 | 显示全部楼层
H. Paul Redmond,John M. Dalythe European Court of Human Rights to prevent refoulement placed the European scale above the national scale. This book offers a new multi-actor and multi-scalar analysis of policy transfer..978-3-031-04530-1978-3-031-04528-8Series ISSN 2662-5911 Series E-ISSN 2662-592X
发表于 2025-3-29 09:25:15 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 13:46:29 | 显示全部楼层
Adrianne Bendichthe European Court of Human Rights to prevent refoulement placed the European scale above the national scale. This book offers a new multi-actor and multi-scalar analysis of policy transfer..978-3-031-04530-1978-3-031-04528-8Series ISSN 2662-5911 Series E-ISSN 2662-592X
发表于 2025-3-29 19:19:45 | 显示全部楼层
Pamela J. Fraker,Louis E. King,Beth A. Garvy,Carmen A. Medina
发表于 2025-3-29 21:16:52 | 显示全部楼层
sessment, representation in the transition from novice to expert, transformation of self through sustainability education, transforming identities of first year design and technology teachers and the role of implicit knowledge in understanding the relationship between declarative and procedural know
发表于 2025-3-30 00:15:26 | 显示全部楼层
Johanna T. Dwyersessment, representation in the transition from novice to expert, transformation of self through sustainability education, transforming identities of first year design and technology teachers and the role of implicit knowledge in understanding the relationship between declarative and procedural know
发表于 2025-3-30 05:04:26 | 显示全部楼层
David M. Klurfeld diskutiert. Abschließend erfolgt eine kritische Betrachtung der Forschungsdebatte der Transferforschung aus neoinstitutionalistischer Perspektive. Damit wird gezeigt, dass der Neo-Institutionalismus ein geeigneter theoretischer Rahmen ist, um einen Beitrag zur Transferforschung zu leisten.
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-18 07:15
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表