找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: New Media Pedagogy: Research Trends, Methodological Challenges, and Successful Implementations; Second International Łukasz Tomczyk Confere

[复制链接]
楼主: 浮浅
发表于 2025-3-30 08:44:21 | 显示全部楼层
Ludvík Egeritionen modelliert werden, um die Investitionstheorie realitätsnäher zu machen. Zu den Phänomenen, die von der Theorie Fishers nicht erklärt werden können, gehören beispielsweise die Nachfrage nach Liquidität, die Existenz von Versicherungen und vor allem die Vielzahl der Finanzinstrumente, die wir
发表于 2025-3-30 13:46:07 | 显示全部楼层
Olena Vynoslavska,Maria Kononets,Emilia Mazurekitionen modelliert werden, um die Investitionstheorie realitätsnäher zu machen. Zu den Phänomenen, die von der Theorie Fishers nicht erklärt werden können, gehören beispielsweise die Nachfrage nach Liquidität, die Existenz von Versicherungen und vor allem die Vielzahl der Finanzinstrumente, die wir
发表于 2025-3-30 18:05:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-30 22:28:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 01:54:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 05:05:32 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-31 10:28:51 | 显示全部楼层
Teacher Digital and Media Competence in Cyber Security - A Perspective on Individual Resilience to ified. Among the indications, the surveyed teachers highlighted issues such as: 1) finding and evaluating information, 2) the consideration of one’s digital footprint, 3) the skilful use of social networking sites (SNSs), 4) securing access to data, 5) legal knowledge, 6) knowledge of the style of u
发表于 2025-3-31 16:46:43 | 显示全部楼层
Digital Literacy and Perception of Inclusive Education of Preservice Teachers at Indonesian Universion and the significance of digital competence in enhancing the teaching process, emerged from our study. Despite its narrow geographic scope and demographic scale, the study shows that there is the need for curriculum reforms in teacher education in Indonesia to include digital literacy. This will
发表于 2025-3-31 21:04:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-4-1 00:07:15 | 显示全部楼层
Digital Skills in Contemporary Schools - Where We Are and Where We Should Go,and skills development. The author propose measures to address digital inequalities, involving young people in educational design, and promoting digital skills as life skills integrated into all educational subjects. The conclusion underscores the importance of a holistic approach to digital skills
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-3 05:31
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表