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Titlebook: Neue Kunden mit Financial Planning; Strategien für die e Peter J. Krauss Book 2003 Springer Fachmedien Wiesbaden 2003 CRM.Financial Plannin

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楼主: Grievous
发表于 2025-3-26 21:38:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 02:37:11 | 显示全部楼层
Rudolf Bätscher,Markus Pillerue analysis on the state-of-the art of social innovation but also give practical advice and information to business leaders on how to apply the latest management thinking on Social Innovation to daily business 978-3-642-44377-0978-3-642-36540-9Series ISSN 2196-7075 Series E-ISSN 2196-7083
发表于 2025-3-27 08:58:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 11:12:13 | 显示全部楼层
Customer Relationship Management (CRM) und Kundenmanagement im Financial Planning, alle Anbieter eine nicht zu unterschätzende Herausforderung angenommen, nämlich in der Frage, wie ein Unternehmen mit bestehenden Strukturen in Vertrieb, Marketing und Service eine Dienstleistung so offerieren kann, dass zum einen für den Kunden ein echter Mehrwert daraus resultiert und zum anderen
发表于 2025-3-27 13:54:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 18:50:48 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 00:13:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 03:19:26 | 显示全部楼层
Bila-Isia Inogwabini, and Beethoven (1770–1827) seem to possess almost superhuman powers. In literature, we have Shakespeare (1564–1616), Milton (1608–1674), Goethe (1749–1832), and several others. In mathematics, Archimedes (287–212 B.C.), Newton (1642–1727), and Gauss are ranked at the top, but magnificent contributi
发表于 2025-3-28 08:06:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 11:27:27 | 显示全部楼层
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