找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Networked Digital Technologies, Part I; Second International Filip Zavoral,Jakub Yaghob,Eyas El-Qawasmeh Conference proceedings 2010 Spring

[复制链接]
楼主: antibody
发表于 2025-4-1 05:49:51 | 显示全部楼层
Ammar Abdul-Hamed Khader,Mainuddin Mainuddin,Mirza Tariq Begs and is ideally suited for undergraduate education.  Comprehensive multilingual bibliographies of carefully documented sources offer scholars many promising resources for f978-3-031-28565-3978-3-031-28563-9Series ISSN 2523-8760 Series E-ISSN 2523-8779
发表于 2025-4-1 08:17:41 | 显示全部楼层
Zusammenfassung,Abschließend werden einige zentrale Aspekte der vorstehenden Ausführungen in Thesenform zusammengestellt. Dabei werden die Tatbestände besonders hervorgehoben, durch die sich Dienstleistungen sowie deren Produktion von Sachgütern und deren Hervorbringung unterscheiden:
发表于 2025-4-1 13:32:04 | 显示全部楼层
发表于 2025-4-1 16:12:25 | 显示全部楼层
nd student learning. Teacher knowledge cannot be separated from the subject matter being investigated, from how that subject matter can be represented for learners, from what we know about students’ thinking in specific domains, or from teacher beliefs (Fennema & Franke, 1992, S. 161).
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-18 00:23
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表