找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Narrowing the Achievement Gap; Strategies for Educa Susan J. Paik,Herbert J. Walberg Book 2007 Springer-Verlag US 2007 ARIZ.Academic Achiev

[复制链接]
楼主: monster
发表于 2025-3-23 12:29:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 15:22:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 21:48:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 00:39:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 02:46:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 08:22:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 11:11:57 | 显示全部楼层
Book 2007 particularly those that lag in academic achievement. In considering the broad problems and in recommending solutions, the book provides breadth, concision, and unique organization. As the introductory chapter makes clear, the book simultaneously considers not only the three most visible minority gr
发表于 2025-3-24 17:35:48 | 显示全部楼层
1572-1981 d in recommending solutions, the book provides breadth, concision, and unique organization. As the introductory chapter makes clear, the book simultaneously considers not only the three most visible minority gr978-1-4419-4272-2978-0-387-44611-0Series ISSN 1572-1981
发表于 2025-3-24 22:53:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 00:06:24 | 显示全部楼层
Concha Delgado-Gaitanangehensweisen an das komplexe Handlungsfeld getestet. Auf der Grundlage dieser beisspielhaften Erhebungen werden Vorschläge für die Erarbeitung einer Statistik zur Schulsozialarbeit und die Entwicklung von Grundlagen fachlicher Steuerung gemacht.​978-3-658-01421-6978-3-658-01422-3Series ISSN 2512-0654 Series E-ISSN 2512-0662
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-18 04:26
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表