找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Nachhaltiges Lernen in der politischen Bildung; Lernen für die Gesel Klaus Moegling,Horst Peter Book 2001 Springer Fachmedien Wiesbaden 200

[复制链接]
查看: 51377|回复: 35
发表于 2025-3-21 19:30:27 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Nachhaltiges Lernen in der politischen Bildung
副标题Lernen für die Gesel
编辑Klaus Moegling,Horst Peter
视频video
图书封面Titlebook: Nachhaltiges Lernen in der politischen Bildung; Lernen für die Gesel Klaus Moegling,Horst Peter Book 2001 Springer Fachmedien Wiesbaden 200
描述Nachhaltigkeit ist mehr als ein modisches Schlagwort. Nachhaltigkeit in der Bildung bedeutet ein tiefergehendes Lernen, das die Lernvoraussetzungen der Schüler und Schülerinnen nicht zerstört, sondern fördert. Eine gesellschaftswissenschaftliche Analyse des Verhältnisses von Mensch und Natur unter dem Kriterium der Nachhaltigkeit, erziehungswissenschaftliche Überlegungen und konkrete Unterrichtsbeispiele dokumentieren das Verständnis und die Methodik nachhaltigen Lernens in schulischen Bildungsprozessen und insbesondere den Fächern der politischen Bildung.
出版日期Book 2001
关键词Bildung; Bildungsprozess; Bundestag; Erziehung; Erziehungswissenschaft; Gesellschaft; Institution; Nachhalt
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-663-10864-1
isbn_softcover978-3-8100-3106-8
isbn_ebook978-3-663-10864-1
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 2001
The information of publication is updating

书目名称Nachhaltiges Lernen in der politischen Bildung影响因子(影响力)




书目名称Nachhaltiges Lernen in der politischen Bildung影响因子(影响力)学科排名




书目名称Nachhaltiges Lernen in der politischen Bildung网络公开度




书目名称Nachhaltiges Lernen in der politischen Bildung网络公开度学科排名




书目名称Nachhaltiges Lernen in der politischen Bildung被引频次




书目名称Nachhaltiges Lernen in der politischen Bildung被引频次学科排名




书目名称Nachhaltiges Lernen in der politischen Bildung年度引用




书目名称Nachhaltiges Lernen in der politischen Bildung年度引用学科排名




书目名称Nachhaltiges Lernen in der politischen Bildung读者反馈




书目名称Nachhaltiges Lernen in der politischen Bildung读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-22 00:06:27 | 显示全部楼层
fied banks. The main argument is that although a specialized bank could benefit from the ability to invest in firms with higher quality (of course it is not even clear that a higher risk-return premium is earned through lower risk), the bank would still be very vulnerable if the specific sector is i
发表于 2025-3-22 01:15:00 | 显示全部楼层
Klaus Moegling,Horst Peter to financial historians, academics, and researchers, it also analyses the role of insider lending and the practical aspects of granting credits, such as the use of collaterals and the level of interest rates to compensate higher risks. .978-3-030-80775-7Series ISSN 2662-5164 Series E-ISSN 2662-5172
发表于 2025-3-22 06:19:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:25:43 | 显示全部楼层
Klaus Moegling,Horst Peterunder educational policies, and plans aligned to national, sub-national, and local disaster management plans. The chapter also provides suggestions for future collaboration to enhance school resilience through risk management at school to protect children under school supervision, and the need to ex
发表于 2025-3-22 16:36:38 | 显示全部楼层
Klaus Moegling,Horst Peter be explored. Ultimately, by reviewing the cases of Disaster Prevention and Protection Project (DPPP) in Taiwan, the authors make suggestions on how to improve individuals’ willingness to participate in collaborative risk governance and related ways to enhance the effectiveness of network governance
发表于 2025-3-22 17:30:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 00:39:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:05:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 08:45:35 | 显示全部楼层
Nachhaltigkeit als didaktische Kategorie,Paolo Freire (1972, 45) macht im Kontext der südamerikanischen Befreiungspädagogik seine Kritik an nicht-nachhaltigen Lernprozessen im Rahmen von Alphabetisierungsprozessen deutlich:
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-11 12:55
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表