找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Nachfragerorientierte Präferenzmessung; Bestimmung zielgrupp Michael Steiner Book 2007 Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH,

[复制链接]
楼主: Traction
发表于 2025-3-26 23:09:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 04:57:30 | 显示全部楼层
given for humanitarian or charitable reasons or because of a sense of global responsibility (all of which are presumably in the field of morals or ethics)? Alternatively is aid given for reasons of self-interest or politics (both of which presumably would not qualify as moral)? The second problem re
发表于 2025-3-27 05:22:23 | 显示全部楼层
ould like to highlight a few of the moments which have shaped Carl as a person and a philosopher. Although his childhood was not unhappy, Carl faced considerable challenges growing up in Manchester, New Hampshire. He ne ver knew his father; he and his mother, Carolyn, had little money; and he fought
发表于 2025-3-27 13:19:21 | 显示全部楼层
Einleitung, sich ändernde Bedürfnisse der Konsumenten anzupassen und kundenorientierte Innovationen zu generieren.. Da in vielen Bereichen der Konsum- und Gebrauchsgüterindustrie der Wettbewerbsdruck gestiegen ist. und zudem die Länge der Produktlebenszyklen tendenziell sinkt,. hat sich die Bedeutung der Innov
发表于 2025-3-27 15:57:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 17:49:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 23:43:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 06:01:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 08:42:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 10:27:55 | 显示全部楼层
Empirischer Teil,nzmessung ausübt. Im Mittelpunkt der Untersuchung steht dabei die Frage, ob durch die in Kapitel 6 präsentierte Vorgehensweise zur Bestimmung eines Eigenschaftssets die Güte der Präferenzmessung und insbesondere die Übertragbarkeit der Schätzergebnisse auf reale Kaufentscheidungen verbessert werden
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-3 12:55
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表