找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Multi-Criteria Decision Analysis via Ratio and Difference Judgement; Freerk A. Lootsma Book 1999 Springer Science+Business Media Dordrecht

[复制链接]
楼主: Holter-monitor
发表于 2025-3-25 06:46:17 | 显示全部楼层
Warren Bucklandn Teil werden die Kontinuitäten, vor allem auch informeller Praktiken, welche die Zarenzeit und das Sowjetsystem überdauert haben, und die Parallelen zum heutigen Russland herausgearbeitet. Aber es gilt auch zu klären, inwieweit im heutigen Russland mit den zaristischen und sowjetischen Rechtstradit
发表于 2025-3-25 08:33:22 | 显示全部楼层
Rotations in , Dimensions as Spherical Vectorses operate by left multiplication onto real three-dimensional column vectors; the space of such vectors is the . of the representation. Rotations in different planes do not generally commute, and a common problem considered in texts is how to express the product of given rotations as a single rotati
发表于 2025-3-25 13:07:56 | 显示全部楼层
,Die Genetik – Renaissance der Evolutionstheorie,indende Gentheorie. Dem heutigen Betrachter muss das Geschehen in der Biologie, welches im späten 19. Jahrhundert seinen Anfang nahm, wie ein Krimi vorkommen, der mit zwei verschiedenen, parallel ablaufenden Handlungssträngen beginnt, ohne dass der eine Strang mit dem anderen zunächst in Beziehung z
发表于 2025-3-25 19:38:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 22:23:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 01:34:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 04:46:25 | 显示全部楼层
A Framework for Reasoning with Rough Setsghing through the report. In this chapter, I outline how to justify a review by explaining how it expands knowledge and helps people make decisions. I also suggest ways to structure the introduction so it sets the scene for the purpose statement and method section.
发表于 2025-3-26 09:07:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 12:44:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 17:18:10 | 显示全部楼层
Wettbewerbsrecht - Schnell erfasstof the teachers and the children; (ii) knowledge of the content of others’ minds, i.e. teachers’ pedagogic engagements with children, parents and other teachers; and (iii) knowledge of the shared environment and publicly validated knowledge. The chapter then discusses how this common knowledge was u
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-23 19:45
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表