找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Metacognition in Science Education; Trends in Current Re Anat Zohar,Yehudit Judy Dori Book 2012 Springer Science+Business Media B.V. 2012 C

[复制链接]
查看: 28055|回复: 45
发表于 2025-3-21 19:39:38 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Metacognition in Science Education
副标题Trends in Current Re
编辑Anat Zohar,Yehudit Judy Dori
视频video
概述Discusses emerging topics at the intersection of metacognition with teaching and learning of science concepts.Presents cutting-edge studies on how metacognitive instruction enhances understanding and
丛书名称Contemporary Trends and Issues in Science Education
图书封面Titlebook: Metacognition in Science Education; Trends in Current Re Anat Zohar,Yehudit Judy Dori Book 2012 Springer Science+Business Media B.V. 2012 C
描述.Why is metacognition gaining recognition, both in education generally and in science learning in particular? What does metacognition contribute to the theory and practice of science learning? .Metacognition in Science Education. discusses emerging topics at the intersection of metacognition with the teaching and learning of science concepts, and with higher order thinking more generally. The book provides readers with a background on metacognition and analyses the latest developments in the field. It also gives an account of best-practice methodology. .Expanding on the theoretical underpinnings of metacognition, and written by world leaders in metacognitive research, the chapters present cutting-edge studies on how various forms of metacognitive instruction enhance understanding and thinking in science classrooms. The editors strive for conceptual coherency in the various definitions of metacognition that appear in the book, and show that the study of metacognitionis not an end in itself. Rather, it is integral to other important constructs, such as self-regulation, literacy, the teaching of thinking strategies, motivation, meta-strategies, conceptual understanding, reflection, an
出版日期Book 2012
关键词Chemical Education; Computerized Learning Environment; Conceptual Understanding in Science; Designing P
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-94-007-2132-6
isbn_softcover978-94-007-3820-1
isbn_ebook978-94-007-2132-6Series ISSN 1878-0482 Series E-ISSN 1878-0784
issn_series 1878-0482
copyrightSpringer Science+Business Media B.V. 2012
The information of publication is updating

书目名称Metacognition in Science Education影响因子(影响力)




书目名称Metacognition in Science Education影响因子(影响力)学科排名




书目名称Metacognition in Science Education网络公开度




书目名称Metacognition in Science Education网络公开度学科排名




书目名称Metacognition in Science Education被引频次




书目名称Metacognition in Science Education被引频次学科排名




书目名称Metacognition in Science Education年度引用




书目名称Metacognition in Science Education年度引用学科排名




书目名称Metacognition in Science Education读者反馈




书目名称Metacognition in Science Education读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

1票 100.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:37:41 | 显示全部楼层
Anat Zohar,Yehudit Judy Doriten zu einem organisierten, schrittweisen Vorgehen.Umfangrei.Content Marketing ist in der heutigen digitalen Zeit ein wichtiges und erfolgsentscheidendes Werkzeug – und nicht nur großen Unternehmen vorbehalten. Auch kleinere Unternehmen mit B2B-Zielgruppen können Content Marketing gewinnbringend ein
发表于 2025-3-22 03:06:51 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 04:43:15 | 显示全部楼层
Anat Zohar Affiliate-Marketing liegen verschiedene Provisionsmodelle zugrunde, das häufigst eingesetzte ist das Pay per Sale für die Generierung von Umsätzen beim Merchant. Damit Provisionsansprüche transparent und nachvollziehbar zugeordnet werden können, stehen verschiedene Trackingmethoden zur Auswahl, die
发表于 2025-3-22 10:58:54 | 显示全部楼层
Osnat Eldar,Bat-Sheva Eylon,Miky Ronenrken und Schwächen sowie Chancen und Risiken sind gegenüberzustellen, dies lässt sich mit einer SWOT-Analyse instrumentalisieren. Die Definition der Ziele und die Bestimmung der Zielgruppen bilden den Ausgangspunkt der konzeptionellen Gestaltung von Partnerprogrammen. Die Identifizierung und Auswahl
发表于 2025-3-22 14:59:43 | 显示全部楼层
1878-0482 end in itself. Rather, it is integral to other important constructs, such as self-regulation, literacy, the teaching of thinking strategies, motivation, meta-strategies, conceptual understanding, reflection, an978-94-007-3820-1978-94-007-2132-6Series ISSN 1878-0482 Series E-ISSN 1878-0784
发表于 2025-3-22 18:11:36 | 显示全部楼层
Gregory Schraw,Lori Olafson,Michelle Weibel,Daphne Sewing.
发表于 2025-3-22 21:49:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:33:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:34:24 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-26 09:25
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表