找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Metacognition in Learning and Instruction; Theory, Research and Hope J. Hartman (Professor of Education, Professor Book 2001 Springer Scien

[复制链接]
楼主: 小缺点
发表于 2025-3-23 11:11:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 17:42:52 | 显示全部楼层
Hope J. Hartmanhten und überraschende Erkenntnisse bieten..Das Buch ist mit mathematischem Wissen auf Abitur-Niveau lesbar (Abschnitte für die tieferesmathematisches Wissen nötig ist, werden explizit gekennzeichnet).978-3-658-29158-7
发表于 2025-3-23 21:32:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 23:59:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 05:00:47 | 显示全部楼层
aus der Praxis und lässt den Leser an den methodische und kulturellen Lernerfahrungen bekannter Unternehmen partizipieren. Das Buch richtet sich an Fach- und Projektverantwortliche in den Bereichen Marketing/Ko978-3-658-28865-5Series ISSN 2662-9240 Series E-ISSN 2662-9259
发表于 2025-3-24 07:21:48 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 12:54:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 17:24:10 | 显示全部楼层
Hope J. Hartman (Professor of Education, Professor
发表于 2025-3-24 19:08:14 | 显示全部楼层
Book 2001‘ metacognition about instruction. This collection spans theory, research and practice related to metacognition in education at all school levels, from elementary through university. Dr. Robert J. Sternberg, IBM Professor of Psychology at Yale University, is the discussant.
发表于 2025-3-24 23:30:18 | 显示全部楼层
0927-0116 o teachers‘ metacognition about instruction. This collection spans theory, research and practice related to metacognition in education at all school levels, from elementary through university. Dr. Robert J. Sternberg, IBM Professor of Psychology at Yale University, is the discussant.978-90-481-5661-0978-94-017-2243-8Series ISSN 0927-0116
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-14 20:43
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表