找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Meromorphic Functions and Projective Curves; Kichoon Yang Book 1999 Springer Science+Business Media Dordrecht 1999 Divisor.Grad.Meromorphi

[复制链接]
楼主: Maudlin
发表于 2025-3-27 00:45:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 05:08:07 | 显示全部楼层
Projective Differential Geometry,a as regards projective subvarieties. Thus the material in the chapter is somewhat separate from the rest of the book; nevertheless serves to provide a context of sort. The main reference for this chapter is the article [Griffiths-Harris2]. See also [Yangl], where the metric geometry of projective submanifolds is discussed.
发表于 2025-3-27 09:10:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 10:56:43 | 显示全部楼层
t matter consists of holomorphic maps from a compact Riemann surface to complex projective space. Our emphasis is on families of meromorphic functions and holomorphic curves. Our approach is more geometric than algebraic along the lines of [Griffiths-Harrisl]. AIso, we have relied on the books [Namb
发表于 2025-3-27 17:29:39 | 显示全部楼层
Rainer Tölle,Klaus Windgassenligen oder mehreren kurzdauernden bedeutenden Überlastungen von Rohren durch Innendruck, auch von Knotenblechen, in kurze Zeit stark überlasteten Dachbindern usf. Ebenso brachen auch Eiseneinlagen der Eisenbetonbauten, die 1922 in Oppau durch Explosion zerstört worden sind, vgl. in Abb. 5 ibei . und
发表于 2025-3-27 20:23:31 | 显示全部楼层
Digitales Storytelling mit digitalen Langformen, vorgestellt. Außerdem wird jeweils ein besonders relevantes Beispiel aus dem deutschen Journalismus detailliert erläutert, das zugleich als Anschauungsmaterial in einer Reihe von Studien gedient hat.
发表于 2025-3-28 00:22:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 02:39:03 | 显示全部楼层
Learning Spaces and Practices for Participation in Primary School Lessons: A Focus on Classroom Int space for student learning. One way to understand the nature of this space – the learning space – is to reach beyond the boundaries of the four walls of the classroom (as a type of container object) to understand the practices and practice architectures in which students and teachers encounter one
发表于 2025-3-28 07:52:14 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 13:23:16 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-28 03:45
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表