找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Media Rich Instruction; Connecting Curriculu Rosemary Papa Book 2015 Springer Science+Business Media New York 2015 changing learning theori

[复制链接]
查看: 42612|回复: 56
发表于 2025-3-21 19:03:08 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Media Rich Instruction
副标题Connecting Curriculu
编辑Rosemary Papa
视频video
概述Chapters authored by leading experts.Focuses on diverse learners and diverse learning strategies.Examines the knowledge-to-learning practices driven by multimedia tools.Includes supplementary material
图书封面Titlebook: Media Rich Instruction; Connecting Curriculu Rosemary Papa Book 2015 Springer Science+Business Media New York 2015 changing learning theori
描述.E-learning has brought an enormous change to instruction, in terms of both rules and tools. Contemporary education requires diverse and creative uses of media technology to keep students engaged and to keep up with rapid developments in the ways they learn and teachers teach..Media Rich Instruction. addresses these requirements with up-to-date learning theory and practices that incorporate innovative platforms for information delivery into traditional areas such as learning skills and learner characteristics. Experts in media rich classroom experiences and online instruction delve into the latest findings on student cognitive processes and motivation to learn while offering multimedia classroom strategies geared to specific curriculum areas. Advances such as personal learning environments, gamification, and the Massive Open Online Course are analyzed in the context of their potential for collaborative and transformative learning. And each chapter features key questions and application activities to make coverage especially practical across grade levels and learner populations. Among the topics included:.Building successful learning experiences online..Language and literacy, readin
出版日期Book 2015
关键词changing learning theories; curriculum instructional strategies and digital media; digital delivery pl
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-00152-4
isbn_softcover978-3-319-34305-1
isbn_ebook978-3-319-00152-4
copyrightSpringer Science+Business Media New York 2015
The information of publication is updating

书目名称Media Rich Instruction影响因子(影响力)




书目名称Media Rich Instruction影响因子(影响力)学科排名




书目名称Media Rich Instruction网络公开度




书目名称Media Rich Instruction网络公开度学科排名




书目名称Media Rich Instruction被引频次




书目名称Media Rich Instruction被引频次学科排名




书目名称Media Rich Instruction年度引用




书目名称Media Rich Instruction年度引用学科排名




书目名称Media Rich Instruction读者反馈




书目名称Media Rich Instruction读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

1票 100.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:31:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 01:26:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 06:38:35 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 09:00:06 | 显示全部楼层
Chih-Hsiung Tu,Cherng-Jyh Yen,Laura E. Sujo-Monteswicklung. Durch Fortbildungsangebote und professionelle Beratung "vor Ort" werden die Einrichtungen unterstützt..Umfangreiche empirische Untersuchungen zur Prozeß- und Produktevaluation untermauern die Erfahrungen in diesem - in Bezug auf die Anzahl der beteiligten Einrichtungen bisher größten - Modellprojekt978-3-8100-3018-4978-3-322-80868-4
发表于 2025-3-22 13:35:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 17:04:36 | 显示全部楼层
erden können. Lerntransfer bzw. die Fähigkeit zum Transfer von erworbenem Wissen und Fähigkeiten stellt somit eine zunehmend erfolgskritische Größe bzw. das zentrale Ziel von Maßnahmen zum beruflichen Kompetenzerwerb dar (Bergmann 1999). Dies gilt auch für den Einsatz computer- und netzbasierter Med
发表于 2025-3-23 00:32:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:29:54 | 显示全部楼层
Michael R. Sampsonet sowie in speziellen Con-tent-Repositorien, deren Selektion und kognitive Verarbeitung sowie Prozesse des Wissenserwerbs, die Organisation und Repräsentation von Wissen und verfügbaren Wissensressourcen sowohl im Gedächtnis als auch in Form externer Wissensrepräsentationen sowie deren schnelle Ver
发表于 2025-3-23 06:07:23 | 显示全部楼层
Vicki Ross,Jennifer Prior Ph.D.,Shannon Guerreroerden können. Lerntransfer bzw. die Fähigkeit zum Transfer von erworbenem Wissen und Fähigkeiten stellt somit eine zunehmend erfolgskritische Größe bzw. das zentrale Ziel von Maßnahmen zum beruflichen Kompetenzerwerb dar (Bergmann 1999). Dies gilt auch für den Einsatz computer- und netzbasierter Med
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-24 08:31
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表