找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Mathematische Lernspiele als diagnostisches Instrument; Spiele im heterogene Friederike Heinz Book 2018 Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH,

[复制链接]
楼主: 厌氧
发表于 2025-3-25 06:40:51 | 显示全部楼层
Friederike Heinzitical reflection on German immigration policy and welcome c.The welcome culture of 2015 in Germany has, not least due to the (re)definition of safe countries of origin, turned into a deportation policy. How can this change in policy be understood and is it also accompanied by a change of attitude a
发表于 2025-3-25 08:26:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 13:17:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 17:16:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 22:55:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 01:37:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 08:19:35 | 显示全部楼层
olitical asylum forged in the cosmopolitan fervour of the revolution; and the asylum of new refugee communities produced by new political ruptures. In neither was there a return to monarchical asylum, although the nation was centred in the person of the emperor and the restored monarchy just as in t
发表于 2025-3-26 09:59:04 | 显示全部楼层
Einleitung,cht z. B. zur Differenzierung, als Motivation, als Einstieg in ein neues Thema, zur Wiederholung und Übung von Gelerntem, oder auch in Vertretungsstunden von Lehrkräften eingesetzt (vgl. Kap. 2.4.2.).
发表于 2025-3-26 14:27:25 | 显示全部楼层
2522-0799 e Autorin diskutiert diagnostische Einblicke in den Lernstand und die Lernhürden der Spielteilnehmerinnen und -teilnehmer und gibt einen Überblick über die Einsatzmöglichkeiten von diagnostischen Spielen im Unterricht. .978-3-658-22334-2978-3-658-22335-9Series ISSN 2522-0799 Series E-ISSN 2522-0802
发表于 2025-3-26 19:04:39 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-24 00:27
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表