找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Marktforschungs-Praxis; Konzepte, Methoden, Stephan Broda Book Oct 2006Latest edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH,

[复制链接]
查看: 11914|回复: 45
发表于 2025-3-21 17:28:06 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Marktforschungs-Praxis
副标题Konzepte, Methoden,
编辑Stephan Broda
视频video
概述Marktforschungs-Know-how für Praktiker - einfach umsetzbar!
图书封面Titlebook: Marktforschungs-Praxis; Konzepte, Methoden,  Stephan Broda Book Oct 2006Latest edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH,
描述Es gibt nur einen Ball. Wenn der Gegner ihn hat, muss man fragen: Warum? Giovanni Trapattoni, Fußballlehrer Im Gegensatz zu wissenschaftlichen Standardwerken der Marktforschung filtert Mar- forschungs-Praxis gezielt diejenigen Methoden und Erkenntnisse heraus, welche für den durch das Tagesgeschäft stets unter Zeit- und Termindruck stehenden Marktforschun- praktiker die höchste Erfolgswahrscheinlichkeit versprechen. Alle für ihn wichtigen - pekte der angewandten Marktforschung werden praxisorientiert aufbereitet: von der - stellung eines Studiendesigns über Fragebogenentwicklung und Datenauswertung bis hin zur zielgruppengerechten Ergebnispräsentation. Dies geschieht anhand von Best- Practice-Beispielen und mit Hilfe von State-of-the-Art-Marktforschungstools. Darüber hinaus bietet es dem Anwender in der Marktforschung durch eine Fülle von praktischen Hinweisen die Garantie zur erfolgreichen Gestaltung seiner Tätigkeit und machen das Buch so zu einem innovativen Instrument praktischer Marktforschungszukunft! Berlin, im Oktober 2006 Stephan Broda Inhaltsverzeichnis Vorwort . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
出版日期Book Oct 2006Latest edition
关键词Forschung; Mafo-Konzepte; Markt-Forschung; Marktbeobachtung; Marktforschung
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-8349-9068-6
copyrightGabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2006
The information of publication is updating

书目名称Marktforschungs-Praxis影响因子(影响力)




书目名称Marktforschungs-Praxis影响因子(影响力)学科排名




书目名称Marktforschungs-Praxis网络公开度




书目名称Marktforschungs-Praxis网络公开度学科排名




书目名称Marktforschungs-Praxis被引频次




书目名称Marktforschungs-Praxis被引频次学科排名




书目名称Marktforschungs-Praxis年度引用




书目名称Marktforschungs-Praxis年度引用学科排名




书目名称Marktforschungs-Praxis读者反馈




书目名称Marktforschungs-Praxis读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:21:40 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 00:31:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:06:17 | 显示全部楼层
interactive sessions, for 2.5 hours per session. Their comprehension skills were analyzed via MT standardized test at the beginning and at the end of the stimulation plan. Also usability data was gathered by adopting user-based methods like observational evaluation and semi-structured interviews. Th
发表于 2025-3-22 12:48:00 | 显示全部楼层
interactive sessions, for 2.5 hours per session. Their comprehension skills were analyzed via MT standardized test at the beginning and at the end of the stimulation plan. Also usability data was gathered by adopting user-based methods like observational evaluation and semi-structured interviews. Th
发表于 2025-3-22 15:30:30 | 显示全部楼层
interactive sessions, for 2.5 hours per session. Their comprehension skills were analyzed via MT standardized test at the beginning and at the end of the stimulation plan. Also usability data was gathered by adopting user-based methods like observational evaluation and semi-structured interviews. Th
发表于 2025-3-22 19:36:01 | 显示全部楼层
interactive sessions, for 2.5 hours per session. Their comprehension skills were analyzed via MT standardized test at the beginning and at the end of the stimulation plan. Also usability data was gathered by adopting user-based methods like observational evaluation and semi-structured interviews. Th
发表于 2025-3-22 23:40:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:28:40 | 显示全部楼层
ce for the task they are engaged in. This paper presents a non-intrusive approach for monitoring student’s performance in real time and measure the effect of these external variables on students. The long-term goal is to empower teachers with valuable information about the students’ state, allowing
发表于 2025-3-23 08:16:43 | 显示全部楼层
ces have been evaluated and we have tested if fractal timing is found (fractal timing is a ubiquitous clue that indicates that the among the components of a cognitive system exist a coupling). The results of the experiments seem to provide a way to improve some aspects in the daily practice of art t
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-18 02:23
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表