找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Marketingkommunikation mit Corporate Architecture; Markenstärkung von U Michael Kleinjohann Book 2021 Der/die Herausgeber bzw. der/die Auto

[复制链接]
楼主: bile-acids
发表于 2025-3-26 21:38:16 | 显示全部楼层
L. B. Sukhodub,M. O. Kumeda,L. F. Sukhodubsed ideally simplified models for designing and calculating deck slab in which an equivalent strip is a form of these models. In this investigation, the authors numerically simulated a reinforced concrete slab with two edges being born on the pinned boundary condition and under the influence of stat
发表于 2025-3-27 03:46:55 | 显示全部楼层
Nadine M. Schöneck,Georg Wenzelburger,Frieder Wolfg im Wettbewerbsrecht ist etwa die Interessenlage der am Wettbewerbsmarkt Teilnehmenden. So wird über das Leitbild des verständigen Durchschnittsverbrauchers ein Ausgleich zwischen den Interessen der Werbenden auf der einen Seite und der Interessen der angesprochenen Verbraucher auf der anderen Seit
发表于 2025-3-27 08:49:51 | 显示全部楼层
An Approach to Develop Designer-Centred Methods: Illustrated by an Example on How to Overcome Cognit design engineers in reducing the confirmation bias, which is shown by results of multiple studies. Implications for future development of designer-centred methods include data driven method development, which can be made possible by automated quantitative measurement of designer thinking. Also, the
发表于 2025-3-27 09:57:37 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 15:42:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 18:02:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 23:54:47 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-14 02:45
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表