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Titlebook: Marketing-Theorie; Eine Einführung Alfred Kuß Textbook 20112nd edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2011 M

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发表于 2025-3-21 20:03:06 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Marketing-Theorie
副标题Eine Einführung
编辑Alfred Kuß
视频video
概述Grundlegende wissenschaftstheoretische und methodische Ansätze der Marketingforschung - knapp und gut verständlich
图书封面Titlebook: Marketing-Theorie; Eine Einführung Alfred Kuß Textbook 20112nd edition Gabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2011 M
描述Im Mittelpunkt des Buches stehen wissenschaftstheoretische und methodologische Grundfragen der Marketingwissenschaft. Daneben stellt Alfred Kuß Wesen und internationale Entwicklung des Forschungsgebietes Marketing dar und gibt einen kurzen Überblick über wichtige Schwerpunkte der Marketingforschung. ..Das Buch bietet eine knappe und leicht verständliche Darstellung der einzelnen Teilgebiete und hilft, den Einstieg in den Bereich der Marketing-Theorie sowie den Zugang zur entsprechenden internationalen Literatur zu finden...In der 2. Auflage wurden alle Kapitel überarbeitet und um neue Entwicklungen, wie z.B. "Qualitative Methoden bei der Theoriebildung", "Wissenschaftlicher Realismus und empirische Forschungsmethoden", "Service Dominant Logic" und "Gender-Aspekte im Marketing", erweitert..
出版日期Textbook 20112nd edition
关键词Marketing; Marketingforschung; Marketingmethodik; Marketingtheorie; Marketingwissenschaft
版次2
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-8349-6695-7
isbn_ebook978-3-8349-6695-7
copyrightGabler Verlag | Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH, Wiesbaden 2011
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发表于 2025-3-21 21:16:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:00:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 07:18:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 10:49:57 | 显示全部楼层
Alfred Kuß program may find that they need to unlearn what they were taught in database and software design classes in order to work productively with such systems. A working knowledge of such systems is also important for individuals who are not primarily software developers, such as health informaticians, m
发表于 2025-3-22 15:22:47 | 显示全部楼层
Alfred Kuß program may find that they need to unlearn what they were taught in database and software design classes in order to work productively with such systems. A working knowledge of such systems is also important for individuals who are not primarily software developers, such as health informaticians, m
发表于 2025-3-22 17:05:30 | 显示全部楼层
Alfred Kußng of information with all its related concepts and techniques. Thus the main goal of cognitive science in this view is to understand and explain the nature of perception, memory, learning, linguistic abilities, etc. by representing them in terms of their underlying computational processes.
发表于 2025-3-22 22:17:47 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:26:37 | 显示全部楼层
Alfred Kuß design classes in order to work productively with such systems. A working knowledge of such systems is also important for individuals who are not primarily software developers, such as health informaticians, m978-1-4471-2662-1978-0-85729-510-1Series ISSN 1431-1917 Series E-ISSN 2197-3741
发表于 2025-3-23 06:17:45 | 显示全部楼层
Alfred Kuß design classes in order to work productively with such systems. A working knowledge of such systems is also important for individuals who are not primarily software developers, such as health informaticians, m978-1-4471-2662-1978-0-85729-510-1Series ISSN 1431-1917 Series E-ISSN 2197-3741
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