找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Marketing für High-Tech-Unternehmen; Wie Sie Markt- und T Sebastian Grimm Book 2004 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler/GWV Fach

[复制链接]
查看: 45167|回复: 42
发表于 2025-3-21 17:54:40 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Marketing für High-Tech-Unternehmen
副标题Wie Sie Markt- und T
编辑Sebastian Grimm
视频video
概述Jenseits aller Hypes und Illusionen:.Strategisches Marketing-Know-how für High-Tech-Unternehmen
图书封面Titlebook: Marketing für High-Tech-Unternehmen; Wie Sie Markt- und T Sebastian Grimm Book 2004 Betriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler/GWV Fach
出版日期Book 2004
关键词High Tech; Hightech; Marketing; Marketing-Strategie; Marketingwelle; Märkte; Technikmarketing; strategische
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-322-90893-3
isbn_softcover978-3-322-90894-0
isbn_ebook978-3-322-90893-3
copyrightBetriebswirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler/GWV Fachverlage GmbH, Wiesbaden 2004
The information of publication is updating

书目名称Marketing für High-Tech-Unternehmen影响因子(影响力)




书目名称Marketing für High-Tech-Unternehmen影响因子(影响力)学科排名




书目名称Marketing für High-Tech-Unternehmen网络公开度




书目名称Marketing für High-Tech-Unternehmen网络公开度学科排名




书目名称Marketing für High-Tech-Unternehmen被引频次




书目名称Marketing für High-Tech-Unternehmen被引频次学科排名




书目名称Marketing für High-Tech-Unternehmen年度引用




书目名称Marketing für High-Tech-Unternehmen年度引用学科排名




书目名称Marketing für High-Tech-Unternehmen读者反馈




书目名称Marketing für High-Tech-Unternehmen读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

1票 100.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:58:43 | 显示全部楼层
Sebastian Grimm Bedingungen untersucht — ebenfalls unter besonderer Berücksichtigung der Feldlogiken der Berufsfelder, in denen die Mentees tätig sind. Es wird den Fragen nachgegangen, was und wie im Mentoringsetting gelernt wird, und ob sich die Mentoringbeziehung als eine Beziehung herausstellen wird, in der kar
发表于 2025-3-22 04:21:32 | 显示全部楼层
Sebastian Grimm Bedingungen untersucht — ebenfalls unter besonderer Berücksichtigung der Feldlogiken der Berufsfelder, in denen die Mentees tätig sind. Es wird den Fragen nachgegangen, was und wie im Mentoringsetting gelernt wird, und ob sich die Mentoringbeziehung als eine Beziehung herausstellen wird, in der kar
发表于 2025-3-22 05:40:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 11:26:17 | 显示全部楼层
Sebastian Grimm significant roles as advocates for social justice. Through taking on such roles mentors can empower their students to also become social justice advocates who in turn empower their own communities..Drawing on a review of literature this chapter explores the empowering flow of transformational model
发表于 2025-3-22 13:50:48 | 显示全部楼层
Sebastian Grimmhis is an issue across different sectors, and is a key indicator not only of the quality of mentoring practices generally but also of mentee satisfaction with them. The chapter then turns to consider a different way of thinking about this problematic issue of time for mentoring by turning to the wor
发表于 2025-3-22 21:00:17 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 00:49:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 03:55:45 | 显示全部楼层
Sebastian Grimmduring the recent COVID-19 pandemic..The past, on-going, and projected future shortage in qualified nurses amidst aging populations, low birth rate, aging nursing workforce (both academic and practice), and a significant number of experienced nurses leaving the workforce due to burnout and unfair pa
发表于 2025-3-23 08:31:30 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-23 01:15
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表