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Titlebook: Marketing 3; Marketing-Management Ralph Berndt Textbook 1995Latest edition Springer-Verlag Berlin Heidelberg 1995 Erfolgsfaktor.Führung im

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楼主: 突然
发表于 2025-3-23 11:49:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 14:55:04 | 显示全部楼层
Ralph Berndtpresents contributions from several Latin American countriesTo Write What one Could Not Tell Anyone You who live in all tranquility So warm and comfortable in your houses, You who come home at night to find The table laid and friendly faces around you, Consider if this is a man, He who toils in the
发表于 2025-3-23 22:06:27 | 显示全部楼层
Ralph Berndtn of the books – their ‘textual strategies’ – in relationshiThis book analyses soldiers’ memoirs from the Great War of 1914-18 from Britain, France and Germany.   It considers both the authors’ composition of the memoirs and the public response to them. It provides contextual analysis through a surv
发表于 2025-3-24 01:25:37 | 显示全部楼层
Ralph Berndtn of the books – their ‘textual strategies’ – in relationshiThis book analyses soldiers’ memoirs from the Great War of 1914-18 from Britain, France and Germany.   It considers both the authors’ composition of the memoirs and the public response to them. It provides contextual analysis through a surv
发表于 2025-3-24 02:23:44 | 显示全部楼层
n of the books – their ‘textual strategies’ – in relationshiThis book analyses soldiers’ memoirs from the Great War of 1914-18 from Britain, France and Germany.   It considers both the authors’ composition of the memoirs and the public response to them. It provides contextual analysis through a surv
发表于 2025-3-24 08:37:57 | 显示全部楼层
Das Marketing-Management-Konzept,über dem Absatzmarkt, und betrachtet man gleichzeitig die Bedeutung der verschiedenen betrieblichen Funktionsbereiche untereinander, so lassen sich einige . eines Unternehmens unterscheiden (vgl. ., S. 12 ff.), die z. T. in den westlichen Industrieländern nacheinander durchlaufen worden sind:
发表于 2025-3-24 13:27:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 16:30:43 | 显示全部楼层
Marketing-Organisation,welche den Entwurf und die Realisierung einer Organisationsstruktur zum Gegenstand hat (Organisation als Funktion); zum anderen bezeichnet der Begriff “Organisation” auch das Ergebnis des Organisierens, d. h. die formale Organisationsstruktur einer Unternehmung. Organisation als Management-Teilfunkt
发表于 2025-3-24 19:35:26 | 显示全部楼层
,Führung im Marketing,nd zwischen Mitarbeitergruppen verstanden werden (vgl. ., S. 303). Führung basiert auf einer hierarchischen Strukturierung eines Unternehmens in Mitarbeiter und Vorgesetzte, wobei der Vorgesetzte (der Führende) die Tätigkeit bzw. Einstellung der (des) Geführten—im wesentlichen mittels kommunikativer
发表于 2025-3-25 00:33:02 | 显示全部楼层
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