找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Market Orientation in Food and Agriculture; Klaus G. Grunert,Hanne Hartvig Larsen,Allan Baadsg Book 1996 Kluwer Academic Publishers 1996 I

[复制链接]
楼主: fibrous-plaque
发表于 2025-3-23 09:52:15 | 显示全部楼层
Klaus G. Grunert,Hanne Hartvig Larsen,Tage Koed Madsen,Allan Baadsgaardin zeigt, wie Mitarbeiter gerade in Krisenzeiten weiterhin bWährungs- und Wirtschaftssysteme wackeln, althergebrachte Strukturen scheitern und selbst große, früher als „sicher“ geltende Unternehmen schließen oder entlassen scharenweise ihre Mitarbeiter. Wie geht es weiter? Wie meistern Manager die H
发表于 2025-3-23 14:45:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 22:06:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 00:53:56 | 显示全部楼层
in zeigt, wie Mitarbeiter gerade in Krisenzeiten weiterhin bWährungs- und Wirtschaftssysteme wackeln, althergebrachte Strukturen scheitern und selbst große, früher als „sicher“ geltende Unternehmen schließen oder entlassen scharenweise ihre Mitarbeiter. Wie geht es weiter? Wie meistern Manager die H
发表于 2025-3-24 04:55:07 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 09:47:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 11:07:42 | 显示全部楼层
Case: The Generation of Market Intelligence in a Medium-Sized Food Company look at the way in which some of these methods were used in a Danish food company, and show which conclusions could be drawn on the basis of the intelligence generated (the case is described in more detail in Baadsgaard, Bisp, Brunsø, Grunert & Skytte, 1994).
发表于 2025-3-24 16:47:10 | 显示全部楼层
A Framework for Understanding Market Responsiveness As we have seen, such knowledge can be based on intelligence about distributors (such as concentration, retailer strategies, retailer buying behaviour, etc.) and consumers (food related lifestyle, value perception, satisfaction, etc.). The concept of ‘intelligence’ implies that data are not only co
发表于 2025-3-24 20:23:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 02:50:59 | 显示全部楼层
Developing Supplier and Customer Relations). Suppliers can be slaughterhouses, suppliers of ingredients, flavourings and aromatics, production equipment manufacturers, research institutions, farmers, fishermen, etc. Direct customers can be other food processing companies, intermediaries, wholesalers, caterers, retailers, etc. All of these e
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-13 17:17
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表