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Titlebook: Market Entry in China; Case Studies on Stra Christiane Prange Book 2016 Springer International Publishing Switzerland 2016 Chinese business

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发表于 2025-3-21 19:03:31 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Market Entry in China
副标题Case Studies on Stra
编辑Christiane Prange
视频video
概述Presents a unique compilation of up-to-date cases that give broad insight in major success factors when entering China.Offers insights from well-known and niche market companies, and their challenges.
丛书名称Management for Professionals
图书封面Titlebook: Market Entry in China; Case Studies on Stra Christiane Prange Book 2016 Springer International Publishing Switzerland 2016 Chinese business
描述This book compiles brand new case studies on the intricacies and market entry strategies of different companies in China. The sheer speed and scope of China’s growth makes it unique and investment opportunities are very attractive. Despite the potential, many western companies fail in their market entry strategies. This book traces the major sources of failure and uses cases to illustrate how firms can better cope with the challenging Chinese market. With a special focus on marketing, positioning, and branding, this book presents issues and solutions of both large multinationals and small niche market players.
出版日期Book 2016
关键词Chinese business; Brand strategy; Luxury brands; International market-entry; Marketing-mix; Business cult
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-29139-0
isbn_softcover978-3-319-80499-6
isbn_ebook978-3-319-29139-0Series ISSN 2192-8096 Series E-ISSN 2192-810X
issn_series 2192-8096
copyrightSpringer International Publishing Switzerland 2016
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发表于 2025-3-22 04:11:10 | 显示全部楼层
ren auf der Annahme von nutzenmaximierenden Personen (Homo oeconomicus), die zum Wirtschaften das ökonomische Prinzip anwenden. Ein wichtiger Bestandteil der Gesundheitsökonomie ist daher die Planung von Gesundheitsleistungen in einem Umfeld der knappen Ressourcen.
发表于 2025-3-22 05:26:05 | 显示全部楼层
sowie die Thermoregulation mit der seltenen Entwicklung einer Hypo- oder Hyperthermie. Durch die lokale raumfordernde Wirkung der Prozesse und der Nähe zu der Sehbahn kann es zudem zu Sehstörungen kommen. Seltener finden sich neurologische Symptome durch Störungen der Liquorzirkulation. Warnsymptome
发表于 2025-3-22 11:19:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 16:15:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 20:11:14 | 显示全部楼层
Christiane Prangeitend veranschaulicht. Häufig auftauchende Fragen und Probleme aus der Praxis werden ausführlich erläutert. Dieses Buch soll dem Leser helfen, die Wirksamkeit und Sicherheit der medizinischen Trainingstherapie auch in der praktischen Umsetzung zu gewährleisten.978-3-211-32316-8
发表于 2025-3-22 21:43:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:28:29 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 07:39:42 | 显示全部楼层
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