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Titlebook: Market Entry Strategies for the PR China; An Empirical Study o Alexander G. C. Dony Textbook 1999 Springer Fachmedien Wiesbaden 1999 China.

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楼主: 贪求
发表于 2025-3-25 05:19:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 09:42:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 12:05:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 17:26:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 21:23:28 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 00:43:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 04:22:50 | 显示全部楼层
Determinants of Market Entry Behaviorfindings will be extended in depth by the presentation of the qualitative findings, which should make it possible to venture beyond the point where most quantitative studies end. This chapter concludes with a discussion on the findings and the limitations of the study.
发表于 2025-3-26 12:10:11 | 显示全部楼层
Textbook 1999ling to exploit the country‘s promising consumer base. Yet, there is a discrepancy between China‘s vast potential for company growth and the negative experiences Western companies have to cope with when trying to gain a foothold on the mainland. Alexander G. C. Dony examines market entry behaviour i
发表于 2025-3-26 16:34:36 | 显示全部楼层
(s. Abb. 1) und die von Gauß gemäß dem . und dem . entdeckte . (Gauß-Fehlerintegral, vgl. Abb. 2). In diesem Kapitel soll erläutert werden, wie der Zusammenhang zwischen verschiedenen, voneinander abhängigen Beobachtungen dargestellt und dadurch .. vorhergesagt werden kann. In Abb. 7 werden die wic
发表于 2025-3-26 16:51:25 | 显示全部楼层
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