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Titlebook: Lymphoma; Methods and Protocol Ralf Küppers Book 2019Latest edition Springer Science+Business Media, LLC, part of Springer Nature 2019 Lase

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发表于 2025-3-21 18:47:06 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Lymphoma
副标题Methods and Protocol
编辑Ralf Küppers
视频videohttp://file.papertrans.cn/590/589223/589223.mp4
概述Includes cutting-edge methods and protocols.Provides step-by-step detail essential for reproducible results.Contains key notes and implementation advice from the experts
丛书名称Methods in Molecular Biology
图书封面Titlebook: Lymphoma; Methods and Protocol Ralf Küppers Book 2019Latest edition Springer Science+Business Media, LLC, part of Springer Nature 2019 Lase
描述This second edition volume expands on the previous edition with descriptions of recent developments in the field. The new and updated chapters discuss the latest approaches for studying single cell RNA sequencing, whole genome sequencing data, CRISPR/Cas9-mediated gene knockout, protein interactions by a proximity ligation assay, and detection of circulating cell-free tumor DNA in lymphomas. Written in the highly successful .Methods in Molecular Biology. series format, chapters include introductions to their respective topics, lists of the necessary materials and reagents, step-by-step, readily reproducible laboratory protocols, and tips on troubleshooting and avoiding known pitfalls. .Innovative and thorough, .Lymphoma: Methods and Protocols, Second Edition. is a valuable resource for hematologists, hematopathologists, and any scientists interested in cancer research, human genetics, and immunology..
出版日期Book 2019Latest edition
关键词Laser-based Microdissection; T-cell Receptor Genes; GeneScan Analysis; Immunoglobulins; Mature B-cell Ma
版次2
doihttps://doi.org/10.1007/978-1-4939-9151-8
isbn_ebook978-1-4939-9151-8Series ISSN 1064-3745 Series E-ISSN 1940-6029
issn_series 1064-3745
copyrightSpringer Science+Business Media, LLC, part of Springer Nature 2019
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发表于 2025-3-21 21:10:22 | 显示全部楼层
Da Wei Huang,Moez Dawood,Calvin A. Johnson,Roland Schmitzd it is hard to think of a historical parallel within which political elites and populations have worked towards a broad common goal so determinedly, albeit usually without direct cooperation. But agreement about specific goals has not been unified, because of an absence of a consensus about the sta
发表于 2025-3-22 01:03:57 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 06:29:14 | 显示全部楼层
Daniel Hübschmann,Matthias Schlesneres findings from positive psychology and organizational beha.The COVID-19 pandemic has permanently changed lives around the world and no dimension of life and leadership seems to have been spared from its wrath. It has also stirred us into thinking about novel approaches to lead organizations and so
发表于 2025-3-22 11:07:54 | 显示全部楼层
Daniel E. Webster,Sandrine Roulland,James D. Phelanhemen deutlich an.. Ein Teil der intensiven Aufbereitung der vielfältigen Führungsthemen hat zur wissenschaftlichen Auflösung von Führungsmythen (z.B. Great Man-Mythos oder Glaube an die ideale Führungsorganisation) beigetragen und eine große Zahl populärer bis wissenschaftlich fundierter Ratschläge
发表于 2025-3-22 12:53:55 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 19:58:46 | 显示全部楼层
Ryan M. Young für den Leadership-Branding-Prozess.Pionierwissen zu einem .Die Kraft einer Marke kommt immer von innen. Deshalb kann eine Marke nicht stark werden ohne Führungskräfte und Mitarbeiter, die die Marke leben. In markenspezifischer Führung stecken beträchtliche, aber meist ungenutzte Produktivitätsrese
发表于 2025-3-22 23:25:08 | 显示全部楼层
Björn Häupl,Henning Urlaub,Thomas Oellerich für den Leadership-Branding-Prozess.Pionierwissen zu einem .Die Kraft einer Marke kommt immer von innen. Deshalb kann eine Marke nicht stark werden ohne Führungskräfte und Mitarbeiter, die die Marke leben. In markenspezifischer Führung stecken beträchtliche, aber meist ungenutzte Produktivitätsrese
发表于 2025-3-23 05:21:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 05:45:33 | 显示全部楼层
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