找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Logic and Scientific Methods; Volume One of the Te Maria Luisa Chiara,Kees Doets,Johan Benthem Book 1997 Springer Science+Business Media Do

[复制链接]
楼主: invoke
发表于 2025-3-26 21:54:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 02:02:36 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 05:28:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 11:51:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 14:16:17 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-94-017-0487-8Philosophy of Science; abductive reasoning; cardinals; communication; constructivism; linguistics; logic; p
发表于 2025-3-27 17:46:27 | 显示全部楼层
On Bounded Set Theoryacterized in terms of explicit definability and PTIME- or LOGSPACE-computability. We also present some conservativity results and describe a relation between BST, possibly with Anti-Foundation Axiom, and a Logic of Inductive Definitions (LID) and Finite Model Theory.
发表于 2025-3-28 00:00:43 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 03:37:09 | 显示全部楼层
roter geworden herseninhoud juist omgekeerd ook te danken is aan die vroege geboorte. Daardoor werd een mensenkind namelijk al in een heel vroeg ontwikkelingsstadium blootgesteld aan een veel rijkere ervaringswereld en een grotere variatie aan prikkels dan in de baarmoeder mogelijk is. En voor de he
发表于 2025-3-28 07:29:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-28 11:22:29 | 显示全部楼层
Andrea Cantinirijpen van verbanden. De leraar probeert aan te sluiten bij de basiskennis die de meeste kinderen van huis meenemen. Hij of zij probeert hen manieren van denken – . – bij te brengen; die te vullen met . en bij leerlingen het . in de samenhang van allerlei kenniselementen te vergroten en te verdiepen
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-28 12:39
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表