找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Living on the Edge; Iran and the Practic Wyn Bowen,Matthew Moran,Dina Esfandiary Book 2016 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s)

[复制链接]
楼主: 喝水
发表于 2025-3-23 09:59:06 | 显示全部楼层
Living with Nuclear Hedging,e. One of the key challenges in both contexts is the uncertainty over Iran’s intentions going forward. In terms of regional repercussions, the chapter considers the potential for Saudi Arabia to pursue its own form of nuclear hedging in response to Iran’s nuclear activities. On a larger scale, the c
发表于 2025-3-23 14:55:18 | 显示全部楼层
Conclusion: Latency with Intent,the core themes underpinning the concept of nuclear hedging: latency and intent. The chapter offers a final discussion of the role and interaction of these primary elements, before setting the path for further study in the area.
发表于 2025-3-23 18:54:18 | 显示全部楼层
Wyn Bowen,Dina Esfandiary,Matthew Morandie Interaktion von Kunde und Mitarbeiter geprägten Dienstleistungsbereich wird dabei vielfach ein positiver Zusammenhang zwischen den beiden Zufriedenheitsurteilen vermutet...Thomas Schwetje greift mit seiner Arbeit eine aktuell Themenstellung an der Schnittstelle von Betriebswirtschaftslehre und A
发表于 2025-3-24 01:25:39 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 02:55:32 | 显示全部楼层
Wyn Bowen,Dina Esfandiary,Matthew Moranzw. des Einflusses des Involvement zu entwickeln. Es wurde der Versuch gemacht, eine bestehende Lücke in der Zufriedenheitsforschung zu schließen. In den bisher vorgeschlagenen Modellen der Entstehung vonKundenzufriedenheit wurde nicht berücksichtigt, welchen Einfluß das Involvement und damit die Ti
发表于 2025-3-24 06:46:30 | 显示全部楼层
Wyn Bowen,Dina Esfandiary,Matthew Moranfiniert „... as the buyers’ cognitive state of being adequately rewarded or inadequately rewarded in a buying situation for the sacrifices he has undergone. The adequancy is a consequence of matching actual post consumption and purchase experience with the reward that was expected from the brand.“.
发表于 2025-3-24 13:34:27 | 显示全部楼层
Wyn Bowen,Dina Esfandiary,Matthew Moran an Publikationen zu diesem Thema legt die Frage nahe, ob aus neuen Studien iiberhaupt noch ein Erkenntnisgewinn zu erwarten ist, der iiber die reine Niitzlichkeit fiir ein bestimmtes Untemehmen hinausgeht. Dass diese Frage eindeutig mit ja zu beantworten ist, stellt sich bei naherem Blick auf die i
发表于 2025-3-24 15:58:03 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 19:58:49 | 显示全部楼层
genständiges Teilgebiet der Marketingforschung bezeichnet werden. Zentrale Forschungsrichtungen in diesem Be­ reich beziehen sich unter anderem auf die Konzeptualisierung des Konstrukts, auf die Untersuchung seiner Dimensionalität, auf Einflussgrößen der Kundenzufriedenheit sowie auf Auswirkungen de
发表于 2025-3-24 23:43:59 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-23 08:31
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表