用户名  找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Living Together; Education and Interc Suzanne Majhanovich,Christine Fox,Adila Pašalić Kr Book 2009 Springer Science+Business Media B.V. 200

[复制链接]
楼主: 小巷
发表于 2025-3-25 03:58:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 08:20:37 | 显示全部楼层
Towards an Indigenous African Educational Discourse: a Philosophical Reflection,ational thought and practice. The transformation of educational discourse in Africa requires a philosophical framework that respects diversity, acknowledges lived experience and challenges the hegemony of Western forms of universal knowledge. In this article, the author argues that indigenous knowle
发表于 2025-3-25 13:32:25 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 18:13:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 23:30:46 | 显示全部楼层
,Frontiers of Education: Japan As “Global Model” or “Nation At Risk”?,d from a nation at the top to “A Nation at Risk,” certain dichotomies have been highlighted. Viewing Japan as either educational super-power or educational tragedy, depending on the era of research or background of the researchers, has been especially provocative for educators and policy-makers. At
发表于 2025-3-26 02:31:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 04:33:09 | 显示全部楼层
Adila Pašalić Kresorweisen. Daher konzentrieren sich Anbieter im Rahmen eines systematischen Kundenbindungsmanagements darauf, ihre Stammkunden intensiver zu binden. Im eher anonymen B2C-Geschäft ist dies insbesondere bei sogenannten Low Involvement-Gütern problematisch, da Kunden im Rahmen des Kaufentscheidungsprozes
发表于 2025-3-26 10:25:48 | 显示全部楼层
Larisa Kasumagicrweisen. Daher konzentrieren sich Anbieter im Rahmen eines systematischen Kundenbindungsmanagements darauf, ihre Stammkunden intensiver zu binden. Im eher anonymen B2C-Geschäft ist dies insbesondere bei sogenannten Low Involvement-Gütern problematisch, da Kunden im Rahmen des Kaufentscheidungsprozes
发表于 2025-3-26 16:32:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 19:59:30 | 显示全部楼层
Brian D. Denman,Singye Namgyeliegene Bedeutung der Kundenorientierung. Diese kommt darin zum Ausdruck, dass in jüngerer Zeit der Bindung bestehender Kunden im Vergleich zur Gewinnung neuer Kunden im Einzelhandel Vorrang gewährt wird. In diesem Zusammenhang wird in Wissenschaft und Praxis weitgehend einhellig der Kundenbindung ei
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-7-7 13:03
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表