找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Lebensgeschichte und Marginalisierung; Hermeneutische Fallr Eberhard Nölke Book 1994 Springer Fachmedien Wiesbaden 1994 Arbeit.Jugendliche.

[复制链接]
楼主: tricuspid-valve
发表于 2025-3-23 09:46:24 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 17:37:44 | 显示全部楼层
Empirischer Teil,Im folgenden Teil der Arbeit werden vier Einzelfallstudien vorgestellt. Die beiden ersten Fallstudien (David und Sabine) folgen den zuvor dargestellten Verfahrensschritten einer detaillierten, sequentiellen Textinterpretation des biographisch-narrativen Interviews.
发表于 2025-3-23 20:04:08 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 23:39:44 | 显示全部楼层
Overview: 978-3-8244-4152-5978-3-663-14595-0
发表于 2025-3-24 02:35:48 | 显示全部楼层
Einleitung,e Muster der Lebensführung erschwert und den einzelnen ein hohes Maß an selbst zu verantwortender biographischer Planung auferlegt. Die Notwendigkeit, in selbstreflexiver Vergegenwärtigung die biographischen Entwürfe ins Verhältnis zu den institutionellen Möglichkeiten zu setzen, stellt eine zentral
发表于 2025-3-24 07:45:25 | 显示全部楼层
rns they learned about in the classroom while using an inquiry-based immersive virtual environment, EcoMUVE. We designed an AR supported field trip with three different treatments: (1) a ‘visual’ treatment in which students were prompted to consider content or perspectives from EcoMUVE using videos
发表于 2025-3-24 11:20:06 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 17:44:35 | 显示全部楼层
Eberhard Nölke logic behind a virtual reality setup for the separate institutions, how they assisted with the narrative as well as if an immersive digital environment provided a more profound response in users. Our aim is to communicate approaches, methodologies and content used to overcome the challenge of prese
发表于 2025-3-24 19:57:17 | 显示全部楼层
Eberhard Nölker here developed an Adaptive Hypermedia Driven Serious Game (AHDSG) based around Pask’s Holist-Serialist dimension of cognitive style. A prototype AHDSG was designed and developed to teach students about Sutton Hoo and archaeological methods. Sixty-six secondary school students participated in this
发表于 2025-3-25 02:39:05 | 显示全部楼层
Eberhard Nölke logic behind a virtual reality setup for the separate institutions, how they assisted with the narrative as well as if an immersive digital environment provided a more profound response in users. Our aim is to communicate approaches, methodologies and content used to overcome the challenge of prese
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-27 18:31
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表