找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Lebensgeschichte und Marginalisierung; Hermeneutische Fallr Eberhard Nölke Book 1994 Springer Fachmedien Wiesbaden 1994 Arbeit.Jugendliche.

[复制链接]
查看: 17105|回复: 35
发表于 2025-3-21 19:57:33 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Lebensgeschichte und Marginalisierung
副标题Hermeneutische Fallr
编辑Eberhard Nölke
视频video
丛书名称DUV: Psychologie
图书封面Titlebook: Lebensgeschichte und Marginalisierung; Hermeneutische Fallr Eberhard Nölke Book 1994 Springer Fachmedien Wiesbaden 1994 Arbeit.Jugendliche.
出版日期Book 1994
关键词Arbeit; Jugendliche; Methoden; Sozialisation
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-663-14595-0
isbn_softcover978-3-8244-4152-5
isbn_ebook978-3-663-14595-0
copyrightSpringer Fachmedien Wiesbaden 1994
The information of publication is updating

书目名称Lebensgeschichte und Marginalisierung影响因子(影响力)




书目名称Lebensgeschichte und Marginalisierung影响因子(影响力)学科排名




书目名称Lebensgeschichte und Marginalisierung网络公开度




书目名称Lebensgeschichte und Marginalisierung网络公开度学科排名




书目名称Lebensgeschichte und Marginalisierung被引频次




书目名称Lebensgeschichte und Marginalisierung被引频次学科排名




书目名称Lebensgeschichte und Marginalisierung年度引用




书目名称Lebensgeschichte und Marginalisierung年度引用学科排名




书目名称Lebensgeschichte und Marginalisierung读者反馈




书目名称Lebensgeschichte und Marginalisierung读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-22 00:12:14 | 显示全部楼层
Eberhard Nölkertaken in both those areas investigating its potential to improve learner performance. In particular research has indicated that tailoring content to match the prior knowledge of the user has the power to increase the effectiveness of learning systems. Recent studies have begun to indicate that Adap
发表于 2025-3-22 01:36:15 | 显示全部楼层
Eberhard Nölkeeriences with their collections and heritage. With virtual reality more accessible, heritage institutions are eager to find out how this technology can create new methods in interpretation, learning and visualisation. This paper reviews a virtual reality framework implemented into exhibits in three
发表于 2025-3-22 07:50:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 12:13:52 | 显示全部楼层
Eberhard Nölkeeriences with their collections and heritage. With virtual reality more accessible, heritage institutions are eager to find out how this technology can create new methods in interpretation, learning and visualisation. This paper reviews a virtual reality framework implemented into exhibits in three
发表于 2025-3-22 14:20:41 | 显示全部楼层
use a number of methods to support their students in this regard. Our focus is on two such methods currently being used by educators: role-play and 3D simulation; these are designed to immerse the student in the learning process. Both methods attempt to make the invisible, visible. However, the lite
发表于 2025-3-22 18:28:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:32:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 02:13:05 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-663-14595-0Arbeit; Jugendliche; Methoden; Sozialisation
发表于 2025-3-23 09:02:24 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-27 18:30
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表