找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Learning, Migration and Intergenerational Relations; The Karen and the Gi Pia Jolliffe Book 2016 The Editor(s) (if applicable) and The Auth

[复制链接]
查看: 48789|回复: 41
发表于 2025-3-21 19:29:42 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Learning, Migration and Intergenerational Relations
副标题The Karen and the Gi
编辑Pia Jolliffe
视频videohttp://file.papertrans.cn/584/583042/583042.mp4
丛书名称Palgrave Studies on Children and Development
图书封面Titlebook: Learning, Migration and Intergenerational Relations; The Karen and the Gi Pia Jolliffe Book 2016 The Editor(s) (if applicable) and The Auth
描述.Focusing on the Karen people in Burma, Thailand and the United Kingdom, this book analyses how global, regional and local developments affect patterns of learning. It combines historical and ethnographic research to explore the mutual shaping of intergenerational relations and children’s practical and formal learning within a context of migration and socio-political change. In this endeavour, Pia Jolliffe discusses traditional patterns of socio-cultural learning within Karen communities as well as the role of Christian missionaries in introducing schooling to the Karen in Burma and in Thailand. This is followed by an analysis of children’s migration for education in northern Thailand where state schools often encourage students’ aspirations towards upward social mobility at the same time as schools reproduce social inequality between the rural Karen and urban Thai society. The author draws attention to international humanitarian agencies who deliver education to refugees and migrants at the Thai-Burma border, as well as the role of UK government schools in the process of resettling Karen refugees. In this way, the book analyses the connections between learning, migration and inter
出版日期Book 2016
关键词education; migration; ethnic minorities; refugees; learning; school; Thailand; Burma; United Kingdom; develop
版次1
doihttps://doi.org/10.1057/978-1-137-57218-9
isbn_ebook978-1-137-57218-9Series ISSN 2947-5724 Series E-ISSN 2947-5732
issn_series 2947-5724
copyrightThe Editor(s) (if applicable) and The Author(s) 2016
The information of publication is updating

书目名称Learning, Migration and Intergenerational Relations影响因子(影响力)




书目名称Learning, Migration and Intergenerational Relations影响因子(影响力)学科排名




书目名称Learning, Migration and Intergenerational Relations网络公开度




书目名称Learning, Migration and Intergenerational Relations网络公开度学科排名




书目名称Learning, Migration and Intergenerational Relations被引频次




书目名称Learning, Migration and Intergenerational Relations被引频次学科排名




书目名称Learning, Migration and Intergenerational Relations年度引用




书目名称Learning, Migration and Intergenerational Relations年度引用学科排名




书目名称Learning, Migration and Intergenerational Relations读者反馈




书目名称Learning, Migration and Intergenerational Relations读者反馈学科排名




单选投票, 共有 0 人参与投票
 

0票 0%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0%

Better Implies Difficulty

 

0票 0%

Good and Satisfactory

 

0票 0%

Adverse Performance

 

0票 0%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 20:55:20 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 03:48:49 | 显示全部楼层
Pia Jolliffe, Sue, Counsel Psychol 45(5):706–716, 2017), as this movement relates to longstanding problems of prejudice, bias, discrimination, and oppression. Nothing in this chapter is meant to suggest that there are not social and interpersonal problems that are not real. These problems have been shown to be
发表于 2025-3-22 07:57:29 | 显示全部楼层
Pia Jolliffe orthodoxy on campus, signaling to conservative and even centrist students and faculty that their views are unwelcome and that expressing those views poses risks to career success and advancement. We present the findings from a national study from the Cooperative Institutional Research Program (CIRP
发表于 2025-3-22 11:46:28 | 显示全部楼层
Pia Jolliffeomens, durch einen eigenartigen Inversionsprozeß meinen die Wörter auf ›ologie‹ jedoch am Ende häufig das untersuchte Phänomen und nicht mehr das systematische Wissen darüber. So bezeichnet ›Methodologie‹ eigentlich das Studium der Methoden, heute aber wird es oft verwendet, um die Methoden selbst z
发表于 2025-3-22 15:26:55 | 显示全部楼层
Pia Jolliffeomens, durch einen eigenartigen Inversionsprozeß meinen die Wörter auf ›ologie‹ jedoch am Ende häufig das untersuchte Phänomen und nicht mehr das systematische Wissen darüber. So bezeichnet ›Methodologie‹ eigentlich das Studium der Methoden, heute aber wird es oft verwendet, um die Methoden selbst z
发表于 2025-3-22 20:19:02 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 21:37:59 | 显示全部楼层
Pia Jolliffezuerkennen, daß wir alle uns in Deutungsmustern bewegen, die eben auch Phantasien folgen und damit auch deren unbewußten Anteilen? Spricht hier nicht der Philosoph, wohlgepanzert mit Theorie von der festen Fluchtburg seines sich selbst steuernden Intellekts herab und redet sich wie uns ein, Theorie
发表于 2025-3-23 03:40:24 | 显示全部楼层
ratenen Kriminalgeschichte, in der der Detektiv auf beiden Seiten des Gesetzes steht: er wird beim Lösen von Verbrechen selbst zum Verbrecher. Im Wissenschaftsjargon ist weniger von Detektiven und ihren Fällen als von Kommentatoren und ihren Texten die Rede. Kommentatoren entdecken im Frage-Antwort-
发表于 2025-3-23 07:59:26 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 吾爱论文网 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
QQ|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-8-9 03:39
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表